Mooi glas, lijkt mij ook in nog goede staat te zijn
'k Heb de laatste tijd al veel reclame gezien voor de Leffe Royale. Wel nog nooit gedronken.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
257Het was nog nooit gebruikt zeiden ze Ik heb leffe royale ook nog nooit geproefd, ik ga er eens eentje kopen als ik voor vaderdag naar de bier winkel ga.met0t0 wrote:Mooi glas, lijkt mij ook in nog goede staat te zijn
'k Heb de laatste tijd al veel reclame gezien voor de Leffe Royale. Wel nog nooit gedronken.
258Merci voor te sharen! Voortaan al mijn glazen koelen.Maxidomino wrote:https://www.een.be/programmas/volt/hoe- ... rlijk-fris
Leuk om te weten. En toch drink ik niet graag uit een flesje.
259Ik heb gisteren na het studeren in de zon een goeie frisse palm hop select gedronken.
Vandaag is het een liefmans goudenband. Heel speciale smaak, precies dat er een fruit in zit. (neen het is niet de kriek haha ) Ik had deze smaak niet verwacht met zijn 8% alcohol.
Vandaag is het een liefmans goudenband. Heel speciale smaak, precies dat er een fruit in zit. (neen het is niet de kriek haha ) Ik had deze smaak niet verwacht met zijn 8% alcohol.
260Die staat hier ook nog klaar om ooit eens gedronken te wordengamerke1992 wrote:Ik heb gisteren na het studeren in de zon een goeie frisse palm hop select gedronken.
Ik heb vandaag nog eens een nieuw bier gedronken en het heeft goed gesmaakt: Tripel Karmeliet van 't vat
Zo'n zachte smaak, bijna geen bitterheid, alleen een beetje in de afdronk.
'k Ben nog aan het twijfelen wat ik morgen eens zal drinken
261Mijn loza appel-kers was ook zeer lekker, zeer natuurlijk, zacht, zoetmet0t0 wrote:Die staat hier ook nog klaar om ooit eens gedronken te wordengamerke1992 wrote:Ik heb gisteren na het studeren in de zon een goeie frisse palm hop select gedronken.
Ik heb vandaag nog eens een nieuw bier gedronken en het heeft goed gesmaakt: Tripel Karmeliet van 't vat
262Jij bent wel into fruitbiertjes preciesW.O.L.F. wrote:Mijn loza appel-kers was ook zeer lekker, zeer natuurlijk, zacht, zoetmet0t0 wrote:Die staat hier ook nog klaar om ooit eens gedronken te wordengamerke1992 wrote:Ik heb gisteren na het studeren in de zon een goeie frisse palm hop select gedronken.
263Gisteren voor de eerste keer een bier gedronken dat ik niet binnenkreeg. Verschikkelijk bitter en weinig lekkere smaak aan imo. Ik heb het hier over de Herten Heer. Daarnaast ook nog een La Trappe Blond gedronken, was wel oké.
264Af en toe komt iedereen wel zo'n bier tegen denk ikThe Wastelander wrote:Gisteren voor de eerste keer een bier gedronken dat ik niet binnenkreeg. Verschikkelijk bitter en weinig lekkere smaak aan imo. Ik heb het hier over de Herten Heer. Daarnaast ook nog een La Trappe Blond gedronken, was wel oké.
Nochtans scoort dat bier over het algemeen blijkbaar best goed, misschien slecht bewaard ofzo?
265Looza is fruitsapgamerke1992 wrote:Jij bent wel into fruitbiertjes precies
266Oeps haha. Ik ken niets van fruitsap of frisdrankW.O.L.F. wrote:Looza is fruitsapgamerke1992 wrote:Jij bent wel into fruitbiertjes precies
267Nu is het wel bier dat ze gedronken heeftgamerke1992 wrote:Oeps haha. Ik ken niets van fruitsap of frisdrank :-D
Zelf heb ik deze gedronken:
Lekker bier, toch helemaal zoals ik verwacht had. Fruitige geur en smaak, afdronk gaat van licht zoet naar bitter
268Keizer karel heb ik nog niet gedronken. Er zijn echt zo veel bieren in België
269Toch fantastisch, dan kunnen we blijven proevengamerke1992 wrote:Keizer karel heb ik nog niet gedronken. Er zijn echt zo veel bieren in België
270Idd Toch een voordeel aan dit landmet0t0 wrote:Toch fantastisch, dan kunnen we blijven proevengamerke1992 wrote:Keizer karel heb ik nog niet gedronken. Er zijn echt zo veel bieren in België