Was wel bij hybrides, dus zeker eerst even vragen als je bij Volvo langsgaat.
Maar toch zou ik BMW kiezen, haha.
Re: Het auto topic
257Ik gok dat de kans dat het een BMW wordt 90% iszenmaster wrote: 04 Jul 2023 16:42 Was wel bij hybrides, dus zeker eerst even vragen als je bij Volvo langsgaat.
Maar toch zou ik BMW kiezen, haha.
258Ik ben net een collega gaan afzetten bij Audi om zijn nieuwe auto te gaan ophalen. En ze wisten mij daar te zeggen dat met mijn leasebudget de Q4 e-tron wel mogelijk zou zijn met de opties die ik wil.
Dus wie weet toch geen BMW. Ik ga eens offertes verzamelen
Dus wie weet toch geen BMW. Ik ga eens offertes verzamelen
259Succes gewenst door een andere Audi liefhebber!
"Elke Rowdy zijn eigen Audi!"
260Audi zou ook super zijn gamerke als je daar meer opties krijgt zou ik ook niet twijfelen.
261Sora_Lizard wrote: 05 Jul 2023 13:23 Succes gewenst door een andere Audi liefhebber!
262Als de iX1 in je prijsklasse valt, heb je ook nog de Skoda Enyaq iV, daar is ook een coupé van.
Wat is er mis met een Mercedes EQA of EQB?
Als je wat langer kan wachten, in 2024 denk ik komt de VW ID 6 en ID 7.
263Volgens mij staan die inderdaad allemaal op mijn lijst. De Mercedes EQA had ik wel in mijn hoofd van testritten die ik wil doenNTGSruler wrote: 07 Jul 2023 12:15 Als de iX1 in je prijsklasse valt, heb je ook nog de Skoda Enyaq iV, daar is ook een coupé van.
264Ah nice! Redelijk wat testritten te doen in de toekomstgamerke1992 wrote: 07 Jul 2023 16:20Volgens mij staan die inderdaad allemaal op mijn lijst. De Mercedes EQA had ik wel in mijn hoofd van testritten die ik wil doenNTGSruler wrote: 07 Jul 2023 12:15 Als de iX1 in je prijsklasse valt, heb je ook nog de Skoda Enyaq iV, daar is ook een coupé van.
265Ik ben vandaag met de iX1 gaan rijden en was zeer aangenaam verrast.
Ik heb 3 offertes met alle 3 vrij veel opties.
Nu nog eens bij Mercedes en Audi langsgaan.
Ik heb 3 offertes met alle 3 vrij veel opties.
Nu nog eens bij Mercedes en Audi langsgaan.
267Ik heb de nieuwe lijst met elektrische wagens waaruit ik mag kiezen gekregen en er zijn er vrij veel bij gekomen.
Ik denk dat het toch geen iX1 zal worden nu ik zie wat er nog tussen zit.
Momenteel twijfel ik vooral tussen de i4 eDrive gran coupé (lijkt op mijn huidige wagen).
En de polestar 2
Ik denk dat het toch geen iX1 zal worden nu ik zie wat er nog tussen zit.
Momenteel twijfel ik vooral tussen de i4 eDrive gran coupé (lijkt op mijn huidige wagen).
En de polestar 2
270Ik kan kiezen tussen:
Polestar 2 69kWh Single Motor Standard Range 272p
Polestar 2 82kWh Single Motor Long Range 299pk/cv
Polestar 2 Plus 69kWh Single Motor Standard Range
Polestar 2 Plus 82kWh Single Motor Long Range 299
Ik heb nu de offerte ingediend voor goedkeuring van de BMW i4. Maar met een prijs van 65.000 euro vrees ik dat ik toch nog een optie zal moeten laten vallen. Zeker omdat er ook nog een laadpaal geplaatst zal moeten worden.