Welke opties heb je erbij genomen?
Binnen het jaar zal ik vermoedelijk ook voor dezelfde keuzes komen te staan, dus was wel interessant om jouw keuzes eens te zien
Ik heb standard range gekozen met het extra plus pakket en pilotpakket.met0t0 wrote: 13 Aug 2023 11:05 Veel plezier met de Polestar 2
Welke opties heb je erbij genomen?
Binnen het jaar zal ik vermoedelijk ook voor dezelfde keuzes komen te staan, dus was wel interessant om jouw keuzes eens te zien![]()
met0t0 wrote: 20 Aug 2023 20:38 Dat Plus pakket had ik al gezien en leek mij interessant
Wat betreft de opties m.b.t. het rijden heb ik heel weinig ervaring omdat we nu geen eigen auto hebben en ik enkel tijdens het weekend zowat 50 km rijd met ofwel de auto van mijn vader of autodelen. Dus ja, ik rijd extreem weinig en afhankelijk naar waar mijn werk mij wil sturen, kan dat plots heel veel worden
Vooral een goed audio systeem gaat zo belangrijk voor mij zijn maar is voor zover ik het weet zeldzaam te vinden in auto's... Want ik pendel nu al 4,5 jaar met de trein en mijn noise cancelling koptelefoon en muziek is zo belangrijk voor mij. Ik zou het enorm missen als ik die goede geluidskwaliteit niet meer heb als ik met de auto moet gaan werken.
Het zal nog afhangen van het budget per maand, maar als ik meer weet, kom ik er zeker op terug!![]()
Ja uiteraard, maar het is bij ons eerder als extra verloning (fiscaal voordeliger) dan echt een noodzaak om professionele verplaatsingen te maken. Nu blijkt trouwens net ons hele mobiliteitsbudget veranderd te zijn, dus ja, als ik in een andere functie zou beginnen, kan het evengoed zijn dat er geen auto komt maar eerder een tussenkomst in bijvoorbeeld betaling van huur/hypothecair krediet. Valt nog allemaal af te wachtenpaveman wrote: 28 Aug 2023 16:50 Houd er wel ook goed rekening mee dat als je een stuk meer/minder km's maakt dan gamerke dat dit enorm van invloed is op het budget...![]()
Erg interessante ontwikkeling wel. Laten we hopen dat er dan ook voldoende tankstations/laadpunten komen. Audi is inderdaad ook bezig met een vergelijkbaar model.
Dat begrijp ik: bij de meeste bedrijven krijg je alleen maar de keuze voor elektrisch. Wat ik ook best goed begrijp, hoor. Maar als het uit je eigen portemonnee moet komen dan liggen de kaarten toch weer wat anders. Volledig verbrandingsmotor gaat me ook wat ver (dan zou ik het vermogen van de elektrische auto ook echt missen), maar volledig elektrisch is op dit moment voor mij gewoon niet handig in het totaalpakket. Plug-in is voor mij dan toch gewoon de beste optie: de meeste ritten vallen prima binnen de 50/60km voor mij (en hoef ik alsnog bijna nooit te tanken... je gaat er echt aan wennen dat je hier niet meer voor hoeft om te rijden...) en bij langere ritten hoef ik dan juist weer niet heel erg te rekenen of ik wel uit kom. Alsnog niet vaak hoeven tanken, maar wel de flexibiliteit op lange ritten.gamerke1992 wrote: 05 Feb 2024 21:35 Ik heb alleen naar elektrische wagens gekeken. Dus ik kan zelf niet meteen iets voorstellen. Maar die A6 kan uiteraard niet anders dan fantastisch zijn!
Door mijn promotie tot manager heb ik een veel groter budget van wagen nu. Maar omdat mijn polestar 2 al besteld is, kan ik dat budget de komende 4 jaar niet gebruiken. Ach ja dan ga ik binnen 4 jaar ook voor een A6 hè haha![]()