Re: Voetbaltopic

33
paveman wrote:Ik geloof dat de interesse er sowieso al niet was...? Hopelijk krijgen we het nooit te weten en blijft Marradonny bij Ajax en Vanaken bij Club
Jawadde maradonny....
Image

Vnv spannende match in kiev. Ik vrees er een beetje voor want die oekrainers zijn sluwe geslepen vossen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

34
brugge naar playoff ronde van CL na een thriller door brugge zelf door slordig begin van beide helften maar ze waren de beste en 2 tegendoelpunten ist toppunt van pech hebben. daarboven ook dat de scheids redelijk duidelijk voor de oekrainers waren. age nu al gele kaart krijgt van bal spelen en botsen in zelfde beweging tegen keeper (was 2de geel) en vanaken was half uitgekleed in penaltygebeid en was zogezegd niks aan de hand en vele fases waar oekrainers dan mochten doen wat ze wilden...

bebic is wss den eerste kroaat dak liever nie mer terugzie...

edit: twas wel volledig op zen brugs. knokken tot het eind :p
Image

36
NTGSruler wrote:Ben blij dat ze doorgaan.

Nu tegen Leeds of Basel?
Voorkeur van ploeg?
Ga niet pessimistisch doen, maar Basel of Leeds is toch naar ander niveau dan Kiev vind ik.
Tis linz en ze hebben gisteren met 3-1 gewonnen. Linz nogal onbekende ploeg, basel had toch meer getoond laatste jaren op Europese toernooi. Voorkeur had ik niet. Beiden evenwaardige teams als Brugge waarbij het 50/50 is vooraf. Onderschatting is altijd een gevaarlijk iets bij onbekende ploegen.

Brugge heeft ook net een nieuwe lb aangekondigd, Rico. Nu is die positie ook dubbel bezet wat ik belangrijk vind ookal deed Sobol het gisteren zeer goed tegen zijn landgenoten.

Btw kiev is gerust het niveau van basel hoor want die presteren ook regelmatig in Europa. Een geslepen ploeg

Last edited by fsterchele23 on 14 Aug 2019 14:37, edited 1 time in total.
Image

38
NTGSruler wrote:Aah linz. Ik verstond Leeds gisteren op tv. Zou doenbaar moeten zijn toch.
Doenbaar zeker maar tzal met het mes tussen de tanden moeten zijn en niet zoals ze gistern beide helften zijn gestart :-P

Image

39
Come on Club!!
Succes vanavond sterche. Ik hoop dat Club wint. Zowel voor jou als voor de coëfficiënten ranglijst waar NL in gevecht is met Oostenrijk ;)

Ik hoop iig op een succesvolle avond voor de PXtR voetbalfans :D
Image

40
paveman wrote:Come on Club!!
Succes vanavond sterche. Ik hoop dat Club wint. Zowel voor jou als voor de coëfficiënten ranglijst waar NL in gevecht is met Oostenrijk ;)

Ik hoop iig op een succesvolle avond voor de PXtR voetbalfans :D
Toen ik de eerste zin las was ik al direct mee dat het ivm de coefficient van Oostenrijk is :-P

Kben nie thuis vnv spijtig genoeg om te kijken

Image

42
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Aah linz. Ik verstond Leeds gisteren op tv. Zou doenbaar moeten zijn toch.
en Leeds niet ? :eek:
Ploegen uit de championship zouk zeker nie onderschatten want das 1 van de hardste competities ter wereld

Image

44
paveman wrote:Ik ben het volledig met sterche eens.
Mooie uitslag trouwens, goed bezig! :cool:

@sterche: begrijp jij iets van de keuze van Zidane om Courtois de voorkeur te geven op Navas…?
Natuurlik wel courtois is beire veel beter dan navas. Khen em genoeg ant werk gezien navas en ge wilt nie weten wa vo flaters die allemaal begaat. In gewonnen Champions leagues mocht hij vaak blij zijn dat Ronaldo er zoveel binnen schoot
Courtois behoort bij de beste keepers ter wereld, navas net niet, hij is ook een drama op voorzetten

Image

45
Vind je Courtois nog steeds zo goed na afgelopen seizoen? Ik vind hem op dit moment net zo onzeker overkomen als Navas deed. O.b.v. afgelopen seizoen zie ik Navas zelfs eerder als de meer betrouwbare.
Vertrouwen kan echter een hoop met een mens doen, dus ik help je hopen dat Courtois mijn ongelijk gaat bewijzen.
Image