Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
302Voor mij voelt dit tijdstip op een zondag als voor 6u 's morgens
Ik had er eigenlijk gisterenavond nog een keer wat kunnen in posten
Ik had er eigenlijk gisterenavond nog een keer wat kunnen in posten
304En we hebben nog een uurtje minder ook (alhoewel: met kinderen betekent het even kort kunnen slapen, maar in principe een uur 'later' wakker worden
305Ik voel mij echt bestolen. Ik heb al maar 1 dag weekend door mijn job. Gaan ze nog eens een uur er van af halen
308Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.
Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
309Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. . Ik weet dat ik al zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.
Succes met slapen iedereen!
310Het is nu weekend, nu maakt het niet zoveel uit. Doordeweeks goed kunnen pitten is het belangrijkst want gaar op het werk komen is ook weer zoiets.paveman wrote:Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. . Ik weet dat ik al zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.
311Bij mij net hetzelfde. Ik herinner mij vaak zelfs al niets meer vanaf ik nog maar in de slaapkamer kompaveman wrote:Gelijk heb je billie!! Gelukkig heb ik geen last van niet kunnen slapen.. . Ik weet dat ik al zodra ik straks mijn kussen raak. En ik zou het niet graag anders zien, aangezien ik dan nog wel weet hoe vervelend dat kan zijn.billie91 wrote:Niet kunnen slapen, dus hier maar wat posten.
312Het in slaap vallen is doorgaans het probleem niet. Het om verschillende redenen na een uurtje of twee wakker worden en dan niet direct weer kunnen slapen is vervelend. Helaas gaat het bij mij sinds enige jaren elke nacht zo.
313Precies dat ja....!gamerke1992 wrote:Bij mij net hetzelfde. Ik herinner mij vaak zelfs al niets meer vanaf ik nog maar in de slaapkamer kom
@Sora: I know! Een van de redenen dat ik mijn slaappatroon ENORM waardeer! Al moet ik zeggen dat ik het anders ook lastig zou kunnen managen met die energievreters die hier in huis rondlopen...