Wat waren de laatste woorden van Kapitein Iglo?
"Ik geloof dat ik in een visstick."
Re: Het moppen topic
332Sora_Lizard wrote:Wat waren de laatste woorden van Kapitein Iglo?
"Ik geloof dat ik in een visstick."
334LawlSora_Lizard wrote:Ken je die mop van die bloem?
In het Engels is ie nog flower...
335Een novice verschijnt voor moeder overste om nog een paar laatste en beslissende vragen te beantwoorden voordat ze zich non mag noemen.
“Dus je weet heel zeker dat je non wilt worden? Goed dan de eerste vraag. Wat zou je doen als je ’s avonds laat op straat een man tegenkomt jou lastig valt en gemeenschap met je wil hebben?” vraagt moeder overste.
“Dan til ik mijn rokken op moeder,” antwoordt de novice na kort nadenken.
Met ogen als schoteltjes staart moeder overste de jonge vrouw aan.
“Wat? Je tilt je rokken op?” roept moeder overste verbijsterd.
“Ja, dan doet hij zijn broek omlaag en zullen we eens zien wie er het hardste kan lopen!”
“Dus je weet heel zeker dat je non wilt worden? Goed dan de eerste vraag. Wat zou je doen als je ’s avonds laat op straat een man tegenkomt jou lastig valt en gemeenschap met je wil hebben?” vraagt moeder overste.
“Dan til ik mijn rokken op moeder,” antwoordt de novice na kort nadenken.
Met ogen als schoteltjes staart moeder overste de jonge vrouw aan.
“Wat? Je tilt je rokken op?” roept moeder overste verbijsterd.
“Ja, dan doet hij zijn broek omlaag en zullen we eens zien wie er het hardste kan lopen!”
336Zij: "Schat, wat zal ik vandaag koken: Stamppot of soep?"
Hij: "Weet je wat? Maak het eerst maar... dan geven we er later wel een naam aan!"
Hij: "Weet je wat? Maak het eerst maar... dan geven we er later wel een naam aan!"
338Bij opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100m hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden met een geschatte leeftijd van 1.000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1.000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven, waarbij ze op een diepte van 200m resten van glasvezel aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2.000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2.000 jaar geleden een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
GRONINGEN (of ShAmPi-land
): 'n Week loater hebb'n luu uut Grunn'n 't volgende rapport publiseert: bie opgroaving'n in de Grunninger bodem, tot op 'n daipte van 500m hebb'n waitnschoppers totoal heulemoal niks vond'n. Ze concludeern hieruut dat 5.000 joar geleden oale Grunningers al beschikt'n over 'n droadloos netwaark!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven, waarbij ze op een diepte van 200m resten van glasvezel aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2.000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2.000 jaar geleden een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
GRONINGEN (of ShAmPi-land
339Lol @ hierboven!
Waarom moeten er toch altijd grappen gemaakt worden over ambtenaren...
... Die doen toch niets?
Waarom moeten er toch altijd grappen gemaakt worden over ambtenaren...
... Die doen toch niets?
340Een vrouw brengt de achtjarige Kevin naar huis en vertelt aan diens moeder dat hij werd betrapt bij het doktertje spelen met Leentje, haar acht jaar oude dochter.
Waarop de moeder van Kevin zegt:
"Je hoeft daar niet zo zwaar aan te tillen, op die leeftijd zijn ze gewoon nieuwsgierig."
"Nieuwsgierig," antwoordt Leentjes moeder, "dat dacht ik eerst ook ... maar hij heeft zojuist operatief haar appendix uitgenomen!"
"Je hoeft daar niet zo zwaar aan te tillen, op die leeftijd zijn ze gewoon nieuwsgierig."
"Nieuwsgierig," antwoordt Leentjes moeder, "dat dacht ik eerst ook ... maar hij heeft zojuist operatief haar appendix uitgenomen!"
341Sora_Lizard wrote:Een vrouw brengt de achtjarige Kevin naar huis en vertelt aan diens moeder dat hij werd betrapt bij het doktertje spelen met Leentje, haar acht jaar oude dochter.
342Enkele vriendinnen bespreken met elkaar hun liefdesleven.
Zegt de ene vrouw: "Mijn man en ik hebben olympische sex."
"Mmm," zegt een vriendin, "is dat met allerlei spannende standjes?"
Zegt de eerste vrouw: "Nou nee, het gebeurt maar één keer in de vier jaar."
Zegt de ene vrouw: "Mijn man en ik hebben olympische sex."
"Mmm," zegt een vriendin, "is dat met allerlei spannende standjes?"
Zegt de eerste vrouw: "Nou nee, het gebeurt maar één keer in de vier jaar."
343In de wachtkamer zit een wat oudere dame met een papegaai op haar schoot.
De doktersassistente zegt lief en zachtjes:
"U bent hier niet bij de dierenarts maar bij een psychiater!"
De oudere dame: "Dat weet ik kind, dat weet ik! Maar ik kom ook voor mijn man ... Hij denkt namelijk dat hij een papegaai is."
De doktersassistente zegt lief en zachtjes:
"U bent hier niet bij de dierenarts maar bij een psychiater!"
De oudere dame: "Dat weet ik kind, dat weet ik! Maar ik kom ook voor mijn man ... Hij denkt namelijk dat hij een papegaai is."
344A Little 10-year-old girl was walking home, alone, from school one day, when a big man on a black motorcycle pulls up beside her.
After following along for a while, turns to her and asks,
"Hey there little girl, do you want to go for a ride?"
"NO!" says the little girl as she keeps on walking.
The motorcyclist again pulls up beside her and asks,
"Hey little girl, I will give you $10 if you hop on the back."
"NO!" says the little girl again as she hurries down the street.
The motorcyclist pulls up beside the little girl again and says,
"Okay kid, my last offer! I'll give you 20 Bucks "and" a Big Bag of Candy if you will just hop on the back of my bike and we will go for a ride."
Finally, the little girl stops and turns towards him and Screams Out...
After following along for a while, turns to her and asks,
"Hey there little girl, do you want to go for a ride?"
"NO!" says the little girl as she keeps on walking.
The motorcyclist again pulls up beside her and asks,
"Hey little girl, I will give you $10 if you hop on the back."
"NO!" says the little girl again as she hurries down the street.
The motorcyclist pulls up beside the little girl again and says,
"Okay kid, my last offer! I'll give you 20 Bucks "and" a Big Bag of Candy if you will just hop on the back of my bike and we will go for a ride."
Finally, the little girl stops and turns towards him and Screams Out...
345Een moeder zegt tegen haar zoontje: "Elke keer als jij stout bent, krijg ik meer grijze haren."
Zoontje: "Ah, nu snap ik ook waarom oma zoveel grijze haren heeft."
Zoontje: "Ah, nu snap ik ook waarom oma zoveel grijze haren heeft."