Hier kan ik mij perfect in vinden eigenlijkKolm wrote:Online trophies die je laten kennismaken met de mp vind ik niet zo erg. Als hij dan leuk is ga je hem vanzelf wat langer spelen. Maar online trophies genre haal 10.000 kills (Resistance 2), gebruik alle offensive skills 1 keer waar je voor de hoogste skill een killstreak van 20 ofzo moet halen (medal of honor), haal level 100/max level (GTAV/IV) zijn gewoon niet leuk. Ik ben eigenlijk niet echt zo'n online gamer en als er dan echt skill verwacht wordt omdat je tegenover mensen staat die vaak bijna niets anders doen, dan wordt het zowat onmogelijk. Gevolg: Boosten is soms de enige oplossing als je die laatste 2/3 trophies voor de platinum wilt.
Offline kunnen trophies ook lastig zijn, maar je speelt dan tegen een AI die niet beter wordt naargelang hij meer/langer tegen jou speelt. Daar kan je dus gerichter op oefenen om iets te halen.
Op zich dus niet echt iets tegen een verdeling over de verschillende aspecten. Al vind ik dat online trophies wel haalbaar moeten blijven voor mensen die niet over superskills beschikken. Dat het wat tijd kost vind ik ook niet zo erg maar er moet niet overdreven worden. Dat geldt voor zowel online als offline trophies. Het moet toch ook nog een beetje leuk blijven allemaal...
+1