Re: Het afdwaaltopic

346
Kolm wrote:Online trophies die je laten kennismaken met de mp vind ik niet zo erg. Als hij dan leuk is ga je hem vanzelf wat langer spelen. Maar online trophies genre haal 10.000 kills (Resistance 2), gebruik alle offensive skills 1 keer waar je voor de hoogste skill een killstreak van 20 ofzo moet halen (medal of honor), haal level 100/max level (GTAV/IV) zijn gewoon niet leuk. Ik ben eigenlijk niet echt zo'n online gamer en als er dan echt skill verwacht wordt omdat je tegenover mensen staat die vaak bijna niets anders doen, dan wordt het zowat onmogelijk. Gevolg: Boosten is soms de enige oplossing als je die laatste 2/3 trophies voor de platinum wilt.
Offline kunnen trophies ook lastig zijn, maar je speelt dan tegen een AI die niet beter wordt naargelang hij meer/langer tegen jou speelt. Daar kan je dus gerichter op oefenen om iets te halen.

Op zich dus niet echt iets tegen een verdeling over de verschillende aspecten. Al vind ik dat online trophies wel haalbaar moeten blijven voor mensen die niet over superskills beschikken. Dat het wat tijd kost vind ik ook niet zo erg maar er moet niet overdreven worden. Dat geldt voor zowel online als offline trophies. Het moet toch ook nog een beetje leuk blijven allemaal...
Hier kan ik mij perfect in vinden eigenlijk :P

+1
Image

Re: Het afdwaaltopic

347
Toon8 wrote:
ShAmPi wrote:En ze moeten ps4 games ook afschaffen.
Niet iedereen heeft namelijk een ps4
Maar voor degenen die wel 1 hebben zou dit nogal overdreven zijn :P
Echt é. Shampi niet zo serieus. Oké ik weet wat ge wilt zeggen en oké ja. Maar online trophies zijn ook maar een kleinigheid tegen uw maatregel. Of was het voor te lachen? :)

Ik ga gwn akkoord met Kolm dus +2.
Image

Re: Het afdwaaltopic

351
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:Het is zoals hier altijd lekker druk op het forum

gelukkig is google-bot en bing-bot om mij te vergezellen :)
Ik ben nogtans ook aanwezig hoor :)
Tijd voor een pilsje dan :bier: ik trakteer omdat je me geholpen heb :cup:
Image

Re: Het afdwaaltopic

352
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:Het is zoals hier altijd lekker druk op het forum

gelukkig is google-bot en bing-bot om mij te vergezellen : )
Ik ben nogtans ook aanwezig hoor :)
Tijd voor een pilsje dan :bier: ik trakteer omdat je me geholpen heb :cup:
Die heb ik net op :p Merci :D
Image

Re: Het afdwaaltopic

356
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Ik drink 100 dagen water vanaf Nieuwjaar 0u. Wie doet dat hier nog?? Dit was op RTV geweest. Nog 77 dagen.
Kadert in welk opzicht? Maar ik vind het niet slecht. Tis alleszins gezond.
Image
Idd voor de gezondheid en om te bewijzen dat ik het kan. Onlangs had een jongeman 100 dagen geen alcohol gedronken en die kwam in de gazet. Ik ga een stap verder met de rest en drink enkel water dus ook geen frisdrank, sap,... Zwarte koffie en thee zijn toegelaten maar dat drink ik niet. Soep mag ook dat wordt aanzien als eten en is groente.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

357
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Ik drink 100 dagen water vanaf Nieuwjaar 0u. Wie doet dat hier nog?? Dit was op RTV geweest. Nog 77 dagen.
Kadert in welk opzicht? Maar ik vind het niet slecht. Tis alleszins gezond.
Image
Idd voor de gezondheid en om te bewijzen dat ik het kan. Onlangs had een jongeman 100 dagen geen alcohol gedronken en die kwam in de gazet. Ik ga een stap verder met de rest en drink enkel water dus ook geen frisdrank, sap,... Zwarte koffie en thee zijn toegelaten maar dat drink ik niet. Soep mag ook dat wordt aanzien als eten en is groente.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk

Dus je doet het om in het gazet te komen? Of is de enige reden om te laten zien dat je het kan?
En wie controleer dat je daadwerkelijk ook alleen maar water drink? Voor hetzelfde geld zit je stiekem nu aan een pilsje.

Maar voorals nog, hoewel ik dit niet begrijp, heb ik respect dat je dit doe :cool:
Image

Re: Het afdwaaltopic

358
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Ik drink 100 dagen water vanaf Nieuwjaar 0u. Wie doet dat hier nog?? Dit was op RTV geweest. Nog 77 dagen.
Kadert in welk opzicht? Maar ik vind het niet slecht. Tis alleszins gezond.
Image
Idd voor de gezondheid en om te bewijzen dat ik het kan. Onlangs had een jongeman 100 dagen geen alcohol gedronken en die kwam in de gazet. Ik ga een stap verder met de rest en drink enkel water dus ook geen frisdrank, sap,... Zwarte koffie en thee zijn toegelaten maar dat drink ik niet. Soep mag ook dat wordt aanzien als eten en is groente.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Veel succes! Lukt je zeker!
Image

Re: Het afdwaaltopic

359
Merci. Er is op FB een groep en een besloten groep waar we onze ervaringen delen. Ja dat moet je voor jezelf doen he dit kan niet gecontroleerd worden. Maar jezelf bedriegen zou onnozel zijn.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron