Re: Het afdwaaltopic

363
*memories* :shhhh:
Bij mij was het niet aan het topje maar net boven aansluiting met hand. Een collega in de bloemenwinkel was wat plagerig aan het doen en ik dacht even zijn balpen af te nemen... Bleek alleen dat het een aardappelschiller was en geen balpen :( Gelukkig had ik toendertijd nog een ring aan mijn middelvinger, die heeft het grootste opgevangen, vooral voor mijn andere vingers. Enkel mijn pink had een heel oppervlakkig sneetje en dan mijn wijsvinger die 4 hechtingen nodig had. Het had dus nog wat erger kunnen zijn... :dizzy:
Ik ben vooral benieuwd hoe je het geflikt hebt :girl:
Image

Re: Het afdwaaltopic

364
Kolm wrote:*memories* :shhhh:
Bij mij was het niet aan het topje maar net boven aansluiting met hand. Een collega in de bloemenwinkel was wat plagerig aan het doen en ik dacht even zijn balpen af te nemen... Bleek alleen dat het een aardappelschiller was en geen balpen :( Gelukkig had ik toendertijd nog een ring aan mijn middelvinger, die heeft het grootste opgevangen, vooral voor mijn andere vingers. Enkel mijn pink had een heel oppervlakkig sneetje en dan mijn wijsvinger die 4 hechtingen nodig had. Het had dus nog wat erger kunnen zijn... :dizzy:
Ik ben vooral benieuwd hoe je het geflikt hebt :girl:
een verhakselmes die ronddraait in een babycook, beetje zoals bij een blender, uit de vaatwas gehaalt. Willen afdrogen, en het schoot uit mijn hand, waardoor het mes mijn vinger zo goed als in 2 hakte. die dingen zijn vlijmscherp! de dokter zei dat het net niet tot op het bot is gegaan

Re: Het afdwaaltopic

366
Ligeiro wrote:een verhakselmes die ronddraait in een babycook, beetje zoals bij een blender, uit de vaatwas gehaalt. Willen afdrogen, en het schoot uit mijn hand, waardoor het mes mijn vinger zo goed als in 2 hakte. die dingen zijn vlijmscherp! de dokter zei dat het net niet tot op het bot is gegaan
Freak accident :O
Wel een rotte plaats om wat voor te hebben. Is het je "goede" hand? ( no pun intended :p)
Image

Re: Het afdwaaltopic

368
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:een verhakselmes die ronddraait in een babycook, beetje zoals bij een blender, uit de vaatwas gehaalt. Willen afdrogen, en het schoot uit mijn hand, waardoor het mes mijn vinger zo goed als in 2 hakte. die dingen zijn vlijmscherp! de dokter zei dat het net niet tot op het bot is gegaan
Freak accident :O
Wel een rotte plaats om wat voor te hebben. Is het je "goede" hand? ( no pun intended :p)
Ik ben rechtshandig, en mijn linkervinger is kapot :)

Re: Het afdwaaltopic

370
Ligeiro wrote:
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:een verhakselmes die ronddraait in een babycook, beetje zoals bij een blender, uit de vaatwas gehaalt. Willen afdrogen, en het schoot uit mijn hand, waardoor het mes mijn vinger zo goed als in 2 hakte. die dingen zijn vlijmscherp! de dokter zei dat het net niet tot op het bot is gegaan
Freak accident :O
Wel een rotte plaats om wat voor te hebben. Is het je "goede" hand? ( no pun intended :p)
Ik ben rechtshandig, en mijn linkervinger is kapot :)
Aha!
Taking "The Stranger" to the next level! :D
Image

Re: Het afdwaaltopic

371
ShAmPi wrote:
Ligeiro wrote:. . . .
Ik ben rechtshandig, en mijn linkervinger is kapot :)
Aha!
Taking "The Stranger" to the next level! :D
LMAO
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

374
paveman wrote:We dwalen wel heel ver af, maar dat maakt het er niet minder grappig om... :D
Het afdwaaltopic wordt ook wel het verdwaaltopic genoemd. :q:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

375
veel van wat er in die afbeeldingen staat zal niet gebeuren, want 1: ik ben rechtshandig, en de hechtingen zijn aan mijn linkerhand. en 2: in mijn rechterarm heb ik een tetanus spuit gekregen, waardoor die arm nu beurs is
cron