Tgoh, das wel gemakkelijk gezegd van het zit in het kopke. Als je zelf zo geen angst heb kan je je dat niet voorstellen volgens mij. Ik in ieder geval toch niet. Ge hebt wel een punt dat er niks kan gebeuren. Maar ik heb zoiets lang geleden eens gedaan. Het voelde toch heel raar om zo te hangen met enkel een touw rond mijn middel.RoyVdW wrote:Heb er ook een stuk van gezien vanaf die rotswandrappel. Zijn hoogtevrees reactie was wel overdreven achteraf dat hyperventileren precies, maar toch knap dat hij het heeft gedurft hoewel er toch niks kan gebeuren en het maakt niet uit of het 30 of 100m hoog is dat zit in het kopke. Het is maar een programma en ze doen ermee wat ze willen. Hoeveel keer zouden ze wel niet een shot opnieuw filmen, meer dan je denk. Ik apprecieer die gast wel keek ook graag eens naar Zo man zo Vrouw. Zijn commentaren zijn gay en daarom wel grappig.
Heb ooit in het publiek gezeten van De Slimste Mens ter Wereld en meegedaan als figurant met Eurosong for Kids en klappen, lachen of zelfs iet zeggen op commando zijn maar enkele van die dingen die je moet doen voor de camera zodat het schoon in beeld komt. Daar merk je als kijker niks van en dan lijkt het mooi. Soms een fake boel daarom dat ik ook nooit naar reality programma's kijk zoals Temptation ofzo. Allemaal fake sensatiezoekers. Expeditie Robinson ook een goed voorbeeld, ik kijk dat graag, maar zij zitten echt niet zonder eten en drinken 90 dagen te overleven op dat eiland. Die camera en redactieploeg heeft echt wel gerief bij voor achter de schermen. Twijfel ook of ze echt op dat zand slapen of in die hangmatten tussen de exotische beestjes dan zouden ze toch uitgeputter moeten zijn wegens slaaptekort.
Ge bent gwn marginaal als ge aan Temptation Island meedoet Toch vooral als koppel. Wie is er nu zo lomp om als koppel mee te doen aan zoiets. Er zijn toch betere dingen om je relatie te testen ipv twee weken (of hoe lang het ook was) tussen alleen maar mannen of vrouwen te zitten.
Allemaal Ward gaan stalken op Facebook Proficiat Melissa met de boyfriendShAmPi wrote:Veel geluk samen met de Ward Elexus