Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huisEindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave
![^^ ^^](./images/smilies/grin%20%28Copy%29.png)
Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huisEindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave
Indeed!paveman wrote:Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huisEindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave
+++ Ik woon in een mancave.paveman wrote:Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huisEindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave
+++ Ik ook, en dat als vrouwSora_Lizard wrote:+++ Ik woon in een mancave.paveman wrote:Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huis : ) Eindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave : P
Iddzenmaster wrote:Van de Walen is dat te begrijpen en ik snap dat dat niet de leukste jobs zijn, maar zoek dan een andere job he. Je kiest er wel voor.
ShAmPi wrote:Indeed!paveman wrote:Congrats! Ik kan een mancave zeker aanraden!!zenmaster wrote:+++ Daarnet huurcontract gaan tekenen voor ander huisEindelijk een fatsoenlijke tuin en alles groot genoeg. Gigantische zolder die omgebouwd kan worden tot mancave
Ik heb er zelfs soon 2!