Daarmee zou ik mooie gaten kunnen maken in de muurMarty wrote:
Re: Je laatste aankoop (geen games)
47Zien er goed uit. Ik gebruik er van zo'n 30 gr. Medium eindstukken en de voorkant zijn er met zo'n bol.Marty wrote:
Heb ze liever wat zwaarder, gooit beter en groeperen ook beter vind ik.
Onderstaande zijn niet mijn pijlen, maar ze lijken er wel sterk op, kwestie van voorbeeld
Al menig keer een 180 mee gegooid
48Ik had eerder pijlen van 21 gram of zo maar die ben ik op een of andere manier kwijt geraakt
Nou een 180 heb ik nog nooit gegooid, wel 140. Maar speel ook geen wedstrijden ofzo. Heb een dartbord in de gang hangen en gooi zo af een toe eens een pijltje
Nou een 180 heb ik nog nooit gegooid, wel 140. Maar speel ook geen wedstrijden ofzo. Heb een dartbord in de gang hangen en gooi zo af een toe eens een pijltje
49Lifting straps voor bij het deadliften, want mijn vinger doen zeer als ik boven de 100 kilo ga.
2 dozen smart proteïne repen, 1x cookie smaak en 1x chocoladesmaak
2 dozen smart proteïne repen, 1x cookie smaak en 1x chocoladesmaak
53Helaas niet nee. D:BozeGozerXrd wrote:Komt het ook met het cassettebandje?Elexus wrote:
55
Ook nog van plan om Connor Kenway (met kap), Connor Kenway (met mohawk), Edward Kenway, Adéwalé, Ah Tabai, Arno Dorian, Aveline de Grandpré en Haytham Kenway aan te schaffen!
58had er dan tenminste rooie gekochtSanity penguin wrote: Om nom nom
60Wat is er mis met de groene?Gamefreak wrote:had er dan tenminste rooie gekochtSanity penguin wrote: Om nom nom