Die met flafel heb ik van de AH, dus ik vermoed dat die ook in Nederland te koop is
Aangezien ik vaak dingen onderweg naar t unief koop, koop ik geen dingen met vlees, ik kan het namelijk niet fris houden
Re: Koken is genieten
47Vandaag vers gehaalde frietkotfrietjes met stoofvleessaus erop een sito en een boulet special.
48Dat ga ik vrijdag eten hmmmShAmPi wrote:Vandaag vers gehaalde frietkotfrietjes met stoofvleessaus erop een sito en een boulet special.
Vandaag heb ik een 'vals' spaghetti gerecht gemaakt (zo noemen wij dat). In plaats van pasta heb ik dan courgettes geraspt in slierten en dan in de oven gestoken. En dan een tomatensaus puur met geconcentreerde tomatenpurree (totaal anders dan wanneer ik echte spaghettisaus maak dus).
49gamerke1992 wrote:Weer iets bijgeleerd, want ik heb dat ook nog nooit gezien. Zo zie je maar hoe groot het verschil eigenlijk is tussen België en Nederland. Toen ik een paar dagen in den haag was heb ik voor het eerst een broodje kroket gegeten, want dat hebben we hier ook niet.
Daar kan een mens toch niet zonder....?
50Vanavond was het een koolvisje met speltrijst en erwtjes,
simpel, maar het idee dat je erg gezond eet.
daarna een heerlijke dikke toetje naar binnen gewerkt met crusli en yogurt dus dat compenseerde lekker
simpel, maar het idee dat je erg gezond eet.
daarna een heerlijke dikke toetje naar binnen gewerkt met crusli en yogurt dus dat compenseerde lekker
51ik heb het bij mijn weten nog nooit naar binnen gespeeld maar ik ben dan ook geen Hollanderpaveman wrote:gamerke1992 wrote:Weer iets bijgeleerd, want ik heb dat ook nog nooit gezien. Zo zie je maar hoe groot het verschil eigenlijk is tussen België en Nederland. Toen ik een paar dagen in den haag was heb ik voor het eerst een broodje kroket gegeten, want dat hebben we hier ook niet.
Daar kan een mens toch niet zonder....?
54Ik heb voor de eerste keer zelf tajine gemaakt. Ik vond het echt heel geslaagd Het was met een hele kip en warme appel. En natuurlijk enrom veel kruiden zoals kaneelpoeder, gemberpoeder, peper,...
55Vandaag heb ik eens quiche uitgeprobeerd Ik heb er broccoli en zalm in gedaan en lekkere kaas erover.
56met0t0 zijn grootmoeder doet een laagje straffe tomatensaus op de bodem van een quiche met zalm, heel lekkergamerke1992 wrote:Vandaag heb ik eens quiche uitgeprobeerd Ik heb er broccoli en zalm in gedaan en lekkere kaas erover.
60Ja da's mijn favoriet van 'vlees'/gevogelte!gamerke1992 wrote:Nog een fan van eend dusElexus wrote:Ooooh eend!
Ziet er lekker uit!