Re: Het afdwaaltopic

466
Bij mij hetzelfde mijn directe leidinggevende oftewel collega stuurde me ook aan verzoek op FB. Hij had al gezegd dat hij me gezocht had maar niet gevonden want gebruik andere naam. Heb geaccepteerd soms liked die dingen xp maar dat een baas je toevoegd is raar en ongemakkelijk vind ik. Iets anders die addblok onderaan op Tapatalk is best vervelend en om het weg te doen moet je vip nemen voor €1 per maand.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

468
Ga nu niet alles lezen, maar vind het wel interessant. Gebruik Snapchat zelf dagelijks al is het maar om te kijken wat vrienden en kennissen meemaken. Soms ook grappig zo momenten vastleggen en je bent er precies live bij. Kan werken, vind het jammer dat ik die app niet heb uitgevonden dan was ik nu binnen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

469
Maxidomino wrote:Wat denken jullie hiervan? Snapchat wordt steeds populairder en het zou wel eens kunnen dat meer en meer journalisten het beginnen gebruiken om nieuws te reporteren.
https://www.demorgen.be/nieuws/de-toeko ... -b82b8f01/
Er zit potentieel in, maar ik vind dat nieuws niet te sterk mag evolueren naar zoveel mogelijk updates zodat het precies is alsof ge er zelf bij zijt. Ik zie het als een moeilijke balans tussen snelheid en correcte informatie. Vaak wordt er via sociale media al een hele berichtgeving geconstrueerd die dan het beeld van een gebeurtenis vastgelegd heeft nog voor alles duidelijk is. Als men daarna dan niet meer terugkomt op het verhaal en de nieuwe ontwikkelingen niet meer wil lezen, dan zitten we uiteraard met een probleem.
Desalniettemin vind ik het heel handig dat de grote hoeveelheid aan data samengevoegd wordt. Nieuws op bijvoorbeeld Snapchat zie ik eerder als een aanvulling op trager nieuws met vaak meer nuance.

Re: Het afdwaaltopic

471
Sport leent zich er ook makkelijk toe. Als ploeg A een goal maakt dan is er onmiddellijk een scheidsrechter die ze wel/niet goedkeurt en op dat moment is het gewoon een feit. De tijd tussen de gebeurtenis en het feit is amper een paar seconden. Maar met ander nieuws gaat het vaak eerst van 'er is een gerucht dat ...' en later wordt dat gerucht dan wel of niet bevestigd. Het probleem is alleen dat mensen dat gerucht onmiddellijk als feit aannemen en het als feit verder communiceren, ook al was dat niet zo. Dus ik sta er toch wat sceptisch tegenover...
Image

Re: Het afdwaaltopic

472
https://kotaku.com/i-got-death-threats- ... Socialflow
Dit is gestoord. :O Sean Murray kreeg doodsbedreigingen omdat No Man's Sky uitgesteld is naar Augustus. Nu blijkt dat Jason Schreier van Kotaku ook doodsbedreigingen heeft gekregen, gewoon omdat hij zijn job deed. Hij bracht gewoon het nieuws naar het volk toe dat de game meer dan waarschijnlijk uitgesteld werd en dus had iemand blijkbaar zin om hem en zijn volledige familie te vermoorden.
Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
Image

Re: Het afdwaaltopic

473
Maxidomino wrote:https://kotaku.com/i-got-death-threats- ... Socialflow
Dit is gestoord. :O Sean Murray kreeg doodsbedreigingen omdat No Man's Sky uitgesteld is naar Augustus. Nu blijkt dat Jason Schreier van Kotaku ook doodsbedreigingen heeft gekregen, gewoon omdat hij zijn job deed. Hij bracht gewoon het nieuws naar het volk toe dat de game meer dan waarschijnlijk uitgesteld werd en dus had iemand blijkbaar zin om hem en zijn volledige familie te vermoorden.
Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
Geschift...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

474
Maxidomino wrote:https://kotaku.com/i-got-death-threats- ... Socialflow
Dit is gestoord. :O Sean Murray kreeg doodsbedreigingen omdat No Man's Sky uitgesteld is naar Augustus. Nu blijkt dat Jason Schreier van Kotaku ook doodsbedreigingen heeft gekregen, gewoon omdat hij zijn job deed. Hij bracht gewoon het nieuws naar het volk toe dat de game meer dan waarschijnlijk uitgesteld werd en dus had iemand blijkbaar zin om hem en zijn volledige familie te vermoorden.
Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
Image
Image

Re: Het afdwaaltopic

475
Maxidomino wrote:Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
Schrijf eens een artikel dat Call of Duty ophoudt te bestaan voor de komende 5 jaar en hoe leuk ge dat nieuws wel niet vindt. Schrijf het zeker in het Engels en post het op zoveel mogelijk fora en onder CoD-trailers. Volgens mij is de kans dan redelijk groot :p

Re: Het afdwaaltopic

476
Maxidomino wrote:https://kotaku.com/i-got-death-threats- ... Socialflow
Dit is gestoord. :O Sean Murray kreeg doodsbedreigingen omdat No Man's Sky uitgesteld is naar Augustus. Nu blijkt dat Jason Schreier van Kotaku ook doodsbedreigingen heeft gekregen, gewoon omdat hij zijn job deed. Hij bracht gewoon het nieuws naar het volk toe dat de game meer dan waarschijnlijk uitgesteld werd en dus had iemand blijkbaar zin om hem en zijn volledige familie te vermoorden.
Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
sorry, ik liet me even gaan.... mijn excuses....

Re: Het afdwaaltopic

477
Gamefreak wrote:
Maxidomino wrote:https://kotaku.com/i-got-death-threats- ... Socialflow
Dit is gestoord. :O Sean Murray kreeg doodsbedreigingen omdat No Man's Sky uitgesteld is naar Augustus. Nu blijkt dat Jason Schreier van Kotaku ook doodsbedreigingen heeft gekregen, gewoon omdat hij zijn job deed. Hij bracht gewoon het nieuws naar het volk toe dat de game meer dan waarschijnlijk uitgesteld werd en dus had iemand blijkbaar zin om hem en zijn volledige familie te vermoorden.
Laat ons hopen dat ik later maar geen doodsbedreigingen krijg als ik nieuwsberichten schrijf. :P
sorry, ik liet me even gaan.... mijn excuses....
Daar gaat je VRIENDELIJKE troll titel over 2016... :P
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

479
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote:Als de examens gedaan zijn koop ik of Doom of Overwatch of Mirror's Edge
Of koop ze gewoon allemaal :P Ik ga mij moeten inhouden na mijn examens ;)
inderdaad, wolfmans, niet 'of' maar 'en' !! :idea:
Zin om eerst hier een bank te gaan overvallen à la GTA V? Ik zoek nog 2 compagnons en dan zullen alles games van ons zijn :idea:
Image