ShAmPi wrote:+++ elexus flambé
+++ bedankt voor al de wensen.
Nu voort duvelen
Ik ben serieus getraumatiseerd hoor. D:
ShAmPi wrote:+++ elexus flambé
Nu voort duvelen
Das handig ze, zo'n gazebranderElexus wrote:ShAmPi wrote:+++ elexus flambé
Nu voort duvelen
Ik ben serieus getraumatiseerd hoor. D:
Ieh, dat is eng! T_TElexus wrote:
-------------------- what the actual fuck: mijn pa heeft zonet een paar haren op mijn hoofd gewoon afgebrand met zo een brandmachien voor uw creme brulées zwart te maken. Wss wou hem voor't 'spelen' dat ding vlak aan mn hoofd opzetten maar hij heeft dus effectief mijn hoofd meegehad waardoor er allemaal zwarte as van m'n hoofd viel en het stonk/stinkt nog steeds enorm. Gelukkig zie je het niet direct maar toch... D:
:o :o wth die is nie helemaal in orde zekers van boven in zen hersenpanElexus wrote:
-------------------- what the actual fuck: mijn pa heeft zonet een paar haren op mijn hoofd gewoon afgebrand met zo een brandmachien voor uw creme brulées zwart te maken. Wss wou hem voor't 'spelen' dat ding vlak aan mn hoofd opzetten maar hij heeft dus effectief mijn hoofd meegehad waardoor er allemaal zwarte as van m'n hoofd viel en het stonk/stinkt nog steeds enorm. Gelukkig zie je het niet direct maar toch... D:
resi is week uitgesteld éCaptain Witwicky wrote:Geen idee. Heb geen netflix.Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
+/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
--- En dan nog zorgen dat mijn vader het niet merkt dat ik naar buiten ga voor centjes uit te geven die ik niet heb...want in feite mag ik geen games meer kopen van mijn vader...
zijt ge de match eigenlijk aan het volgen nu Cois ?fsterchele23 wrote:resi is week uitgesteld éCaptain Witwicky wrote:Geen idee. Heb geen netflix.Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
+/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
--- En dan nog zorgen dat mijn vader het niet merkt dat ik naar buiten ga voor centjes uit te geven die ik niet heb...want in feite mag ik geen games meer kopen van mijn vader...
@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken
1-3fsterchele23 wrote: resi is week uitgesteld é
@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ en ongeloof boli scoort 1-2 in turkije met nog 10 minuten te gaan. club naar kwartfinale tzit er nu toch goed in want besiktas moet 3keer scoren en oulare komt er nog in
ja kwetet kwou het editen ma ik kon het forum lijk nie ladenKolm wrote:1-3fsterchele23 wrote: resi is week uitgesteld é
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ en ongeloof boli scoort 1-2 in turkije met nog 10 minuten te gaan. club naar kwartfinale tzit er nu toch goed in want besiktas moet 3keer scoren en oulare komt er nog in
Ik veronderstel dat daarbij bedoeld word welke leeftijd ik ben.Kolm wrote:Netflix is terug te vinden in Netflix-topic vanaf hier: http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... =185#p5542
@Shampi: Congrats! Welke voordeur is het geworden?
--- De pijp is uit, die laatste weken zijn er teveel aan
Ik kijk op de BBC Daar kon je volledige eclips bekijken.billie91 wrote:--- Geen donder te zien van de zonsverduistering hiero.
Tis voor de game en guide. Van Resi wist ik het.fsterchele23 wrote:resi is week uitgesteld éCaptain Witwicky wrote: +/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
Waarom kuist die dat vlak bij je hoofd?Elexus wrote:++ de papa is zich komen verexcuseren en heeft mij een creme bruleeke gebracht xd het branderke was blijkbaar per ongeluk afgegaan toen hij het aan't afkuisen was