Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...
+++ Vandaag nog wat gamen
Ot:
-- moe moe moe
-- weinig tijd
Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...
Ze zullen grote honger hebben zeker?Elexus wrote:Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
Ot:
-- moe moe moe
-- weinig tijd
Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uitElexus wrote:Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lolmet0t0 wrote:Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uitElexus wrote:Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
Toch nog een klein beetje positief nieuws deze keer:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen
Trust me, dat duur restaurant eten waarvan ge telkens een portie krijgt ter grote van een postzegel, is verre van 'uitgebreid' en 't is vaak nog niet te vreten ook.dividedx11 wrote:Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lolmet0t0 wrote:Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uitElexus wrote:Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen
Misschien dat dat in sommige wel zo is maar meestal vind ik het echt wel de moeiteElexus wrote:Trust me, dat duur restaurant eten waarvan ge telkens een portie krijgt ter grote van een postzegel, is verre van 'uitgebreid' en 't is vaak nog niet te vreten ook.dividedx11 wrote:Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? : p Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lolmet0t0 wrote:Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uit : |Elexus wrote:Tha fu?met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
Geef mij maar een spaghetti dan zulle.
We waren er ook gepasseerd daarnet Maar het zal voor een andere keer zijn, dan eten we altijd oliebollen van het wit madammekeSanity penguin wrote:++++ Leuven kermis en de dochter die geniet van de paardenmolen
Uhu, die hebben we ook vakkundig binnengespeeldgamerke1992 wrote:We waren er ook gepasseerd daarnet Maar het zal voor een andere keer zijn, dan eten we altijd oliebollen van het wit madammekeSanity penguin wrote:++++ Leuven kermis en de dochter die geniet van de paardenmolen