Tuurlijk. En eigenlijk wil ik wel vermijden dat we opnieuw in zo'n discussie hervallen die al zo vaak gevoerd ispaveman wrote:Tja... het wordt verder natuurlijk ook niet volkomen duidelijk dat de jongen een aantal behoorlijke andere problemen had...Sanity penguin wrote:---- not this again....
Vermassen ziet videogames als inspiratiebron voor gruwelijke roofmoord Ardooie
Overigens vind ik wel dat het wellicht handig was geweest als deze jongen geen gewelddadige games zou hebben gespeeld. Maar dat is juist de 'schuld' van de achterliggende problemen en niet de schuld van de games zelf... zucht...! Het is ook moeilijk onderscheid maken natuurlijk.
Het lijkt mij ook niet verstandig om gewelddadige games te laten spelen door labiele mensen, maar daarmee mag de schuld niet bij de spellen gelegd worden. In eerste instantie gaat het over het feit dat zo iemand niet labiel is. De aanzet kan dan evengoed komen door het zien van een film in mijn mening
Maarja; het blijft natuurlijk ook Vermassen (vrij bekend in Vlaanderen) en om de zoveel tijd moet hij met wat media aandacht kunnen gaan lopen...