Re: Het afdwaaltopic

556
gamerke1992 wrote:En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?

Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.

Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
Inderdaad samen zelf pasta (het pastadeeg etc. dus ook) maken bijvoorbeeld, in de trant van wat al gezegd is
Of ouderwets gezelschapsspelletjes spelen (30 seconds, Mexican Train bijvoorbeeld, of anders de gouwe ouwe Catan, Risk etc.)

Maar ShAmPi heeft het beste idee al gegeven.... :lol:
Image

Re: Het afdwaaltopic

557
Mja thuis zitten en goed eten en drinken is wel oké, maar had eens zin in iets specialers :) Ik wou graag een 2de gitaar kopen voor guitar hero live, maar dat vind ik veel geld voor een controller.

Nu is er wel op ibood een actie (39 euro) van guitar hero live, 2 gitaren en een voucher voor muziek van 20 euro. Ik twijfel :p
Image

Re: Het afdwaaltopic

559
RoyVdW wrote:Ik ga naar Berlijn met drie beste vrienden mensen en ik zie daar wel wel wat er gebeurt buiten het vuurwerk :cool:
Veel plezier daar! :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

568
Colossus wrote:
Sora_Lizard wrote:De aankondigingen op de blog van MvdM worden blijkbaar niet zo heel veel gelezen. In ieder geval worden ze erg slecht gelezen. :lol:
Vind het een beetje kleuterachtig dat je hier nu over begint :lol: :silly:
Toppie! :lol: :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

569
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:--- Deze ochtend gebeld door Game Mania dat mijn pre-order voor de collector's edition van Horizon Zero Dawn geannuleerd is, blijkbaar zijn er maar weinig exemplaren van. Ik had hem op 31 augustus besteld, maar blijkbaar was dat al te laat. Dan maar op bol.com besteld, nu is het wel te hopen dat er daar ook niet te weinig gaan zijn
:O Oh neen, dat is *****. :( Brrr, ik heb dat ook gehad met de Uncharted 3 Collector's Edition bij een andere winkel. Nochtans is Game Mania de 2de snelste winkel die ik ken (na Amazon) die zo goed zijn stock weet bij te houden, maar soms is er langs hun kant weinig zekerheid over de hoeveelheden, dus wordt men verplicht om vanaf het kan te bestellen. Je kan dat ook hebben met pre order bonussen. Zo kan het zijn dat je denkt dat je alles hebt en plots komt er een datum op de site die zegt dat 2 maanden geleden alles al uitverkocht was.
Bol.com houdt zijn stock niet zichtbaar voor de klant voor zover ik weet, dus als het je niet meezit weet je pas op release dat je geen exemplaar hebt...
Tjah, ik heb ook geen idee hoe het zit met bol.com. Ik zal het wel zien zeker? Veel meer kan ik nu toch niet doen.
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:--- Deze ochtend gebeld door Game Mania dat mijn pre-order voor de collector's edition van Horizon Zero Dawn geannuleerd is, blijkbaar zijn er maar weinig exemplaren van. Ik had hem op 31 augustus besteld, maar blijkbaar was dat al te laat. Dan maar op bol.com besteld, nu is het wel te hopen dat er daar ook niet te weinig gaan zijn :O
Ik had iets soortgelijks voor met de collector's edition van Dishonored 2. Een paar dagen op voorhand kreeg ik een bericht dat m'n bestelling geannuleerd was. Uiteindelijk heb ik die voor 87.5 euro gekregen ipv 100
Dat was dan vermoedelijk wel niet in Game Mania maar ergens online?

Re: Het afdwaaltopic

570
Ik had ooit de special edition van Ni No Kuni besteld bij BOL. Uiteindelijk bleek dat, niet alleen bij BOL overigens, er veel te weinig waren geleverd. Bij BOL kreeg ik toen wel een excuus en een goedmakertje van € 15,00 tegoed bij een volgende bestelling. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron