Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
61-------- nevermind van die verrassingen voor mijn ouders. Mijn pa doet weer wreed gezellig vandaag. Mijn goesting is al helemaal over. -_-
Wel, het leek toch alsof je ook problemen had, dus een andere pc kopen is niet echt een optiedividedx11 wrote:-- Het forum is nu toch verschrikkelijk traag?
@Witwicky, mac kopen
Niet vergeten om eeldmateriaal te maken (wel altijd vragen of je het mag gebruiken voor een blog en uitleggen wat de bedoeling is)dividedx11 wrote:-/+ Vanavond proberen voor tickets Comic Con
Kap gewoon ergens een goeie dosis javel uit. De kans is groot dat ze je daarna nooit meer vragen om mee te kuisenCaptain Witwicky wrote:--- Daarbij, ik heb gewoon geen goesting om te schrobben...
Ik vermoed dat je beeldmateriaal bedoelt? Dan vraag ik me wel af aan wie ik dat moet vragen...W.O.L.F. wrote:Niet vergeten om eeldmateriaal te maken (wel altijd vragen of je het mag gebruiken voor een blog en uitleggen wat de bedoeling is)dividedx11 wrote:-/+ Vanavond proberen voor tickets Comic Con
--- Iota (mijn visje) heeft het dus niet gehaald
W.O.L.F. wrote:--- Iota (mijn visje) heeft het dus niet gehaald
Kans is groot dat ik dan nooit meer mijn pc mag gebruiken ookSanity penguin wrote:Kap gewoon ergens een goeie dosis javel uit. De kans is groot dat ze je daarna nooit meer vragen om mee te kuisenCaptain Witwicky wrote:--- Daarbij, ik heb gewoon geen goesting om te schrobben...
Dat is wel vroeg of ben ik het die de release veel later heeft verwacht?dividedx11 wrote:++ Nieuwe info over de R&C movie, blijkbaar dit weekend een test uitzending in een cinema.
Wrs omdat je hier te veel rondhangtdividedx11 wrote:++ Nieuwe info over de R&C movie, blijkbaar dit weekend een test uitzending in een cinema.
- Leren lukt al heel de vakantie niet zo goed, totaal niet geconcentreerd