Re: Opvallende filmpjes

61
ShAmPi wrote:Ik begon te kijken en dacht direct: "Waarom stapt dieje kleinen er niet gewoon volledig door?"
Zo zie je maar, ik denk blijkbaar zoals een kind ^^
"Als gij niet wordt zoals de kleinen, dan zult gij het rijk der hemelen niet betreden."
- Jezus -
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

62
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:Ik begon te kijken en dacht direct: "Waarom stapt dieje kleinen er niet gewoon volledig door?"
Zo zie je maar, ik denk blijkbaar zoals een kind ^^
"Als gij niet wordt zoals de kleinen, dan zult gij het rijk der hemelen niet betreden."
- Jezus -
Image

65
paveman wrote:Is dat van het ShAmPisMe? ^^
Haha ja.
Dat doet er mij aan denken dat ik in een ver verleden op school eens een halve bijbel geschreven had over mijn eigen geloof. Kwestie van mij niet te vervelen.
Damn ik wou dat ik dat nog had.
Image

67
met0t0 wrote:
Kolm wrote:De oplossing is geniaal! :P

Haha, zo is hij er dus tussen geraakt :p
Ik vroeg het mij al af waarom het zo moeilijk was om eruit te geraken als hij er zich probleemloos tussen vast gekregen had :p
Wel, omdat er in niet zo moeilijk is eh, er is een reden waarom kinderen geboren worden met hun hoofd eerst eh, dat gaat gewoon gemakkelijker dan omgekeerd :p

74
zenmaster wrote:Oldie, maar nog altijd lachen. Eigenlijk deed ik net hetzelfde denk ik toen ik mijn SNES kreeg :P

Hoezo beetje blij? Zalig toch om te zien hoe enthousiast kinderen kunnen zijn. Je wordt er zelf ook vrolijk van. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

75
Kolm wrote:Nog meer hond... :P

Straf dat die hond dat laat doen :O
Mijn hond zou het ook wel laten doen, maar uiteindelijk blijft het een dier dat niet altijd even duidelijk kan communiceren wat het leuk vindt en wat niet. Hoe dan ook, het levert een leuk filmpje op en het kind is er zonder kleerscheuren van af gekomen :p