Re: Verjaardagstopic
62Moh kijk, de Freak-a-Zoid is jarig!
Gelukkige verjaardag, als je wil krijg je mijn 1-dag-verlening van PS+ als cadeautje?
Gelukkige verjaardag, als je wil krijg je mijn 1-dag-verlening van PS+ als cadeautje?
64Alsnog een gelukkige verjaardag aan Maxidomino
En voor vandaag: gelukkige verjaardag, Gamefreak
En voor vandaag: gelukkige verjaardag, Gamefreak
68April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!
Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh.
69April doet wat hij wil...Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!
En volgens mij zijn er dan altijd veel stroomstoringen
Tjeefkuh gefeliciteerd met uwe verjaardag
70Er wordt wel eens gezegt dat de lente wel helpt bij de voortplanting, ze zullen het eens aan de ouders moeten vragen ehSora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!
Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :party : : drink:
Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh
O ja, worden de gamer-baby's ook opgenomen? Dan kunnen mama's en papa's screenshots nemen van de verjaardagswensen en die aan de kinderen tonen als ze oud genoeg zijn
72Ik ben voor! Haha!W.O.L.F. wrote:Er wordt wel eens gezegt dat de lente wel helpt bij de voortplanting, ze zullen het eens aan de ouders moeten vragen ehSora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!
Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :party : : drink:
Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh
O ja, worden de gamer-baby's ook opgenomen? Dan kunnen mama's en papa's screenshots nemen van de verjaardagswensen en die aan de kinderen tonen als ze oud genoeg zijn
Van harte Tjeefkeuh!
73Dat lijkt me een leuk idee. Mits de ouders toestemming geven. Feitelijk bestaat de mogelijkheid om kinderen tot en met 12 jaar als COPPA (Children's Online Privacy Protection Act) users in te schrijven. Hierbij zijn de admins en de mods ook verplicht om de identiteit van het kind te beschermen en een ouder of voogd dient toestemming te geven voordat een COPPA user tot posten overgaat.W.O.L.F. wrote:. . . . .Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!
Ik kan me levendig voorstellen dat de ouders ook toezicht zullen en willen houden wanneer de kinderen zelf al op het forum willen lezen. Overigens heb ik persoonlijk niet het idee dat hier veel gepost wordt dat niet door jeugdigen gelezen zou mogen worden.
Daar dit geen onderwerp is dat binnen de kaders van de forumleiding alleen besproken dient te worden, stel ik voor om hieraan een bijzonder topic te wijden waarin we bovenstaande binnen de gehele community kunnen bespreken.
74Oei, nog een late gelukkige verjaardag, Gamefreak!
En gelukkige verjaardag Tjeefkeuh!
En gelukkige verjaardag Tjeefkeuh!