dan moet je je duivels dus nog ontbindenShAmPi wrote:Eila er staan 19 volle en 1 legeGamefreak wrote:ja dus
Re: 'It's all about the drinks'-topic
602Goed opgelost om geen kroonkurkengedoe te hebbenShAmPi wrote:
604En is het uw zelfde bier dat erin zit of een nieuwe creatie?
605Nu is het de Kastaarmet0t0 wrote:En is het uw zelfde bier dat erin zit of een nieuwe creatie?
Wil eerst verschillende bieren proberen voor ik me vasthang op een specifiek bier.
Eerst was er de Pertotal (8.x°) (Speciaalbier)
Nu is er de Kastaar (6.x°) (Blond)
Volgende is de Kadee (5.x°) (Pils)
Ben nog aan het twijfelen voor een (I)PA te brouwen ook.
606Klinkt allemaal goed
Gisteren deze gedronken:
Best lekker, maar soms iets teveel nadruk op alcohol in de smaak.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Gisteren deze gedronken:
Best lekker, maar soms iets teveel nadruk op alcohol in de smaak.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
607De geur toen we het flesje open deden was fantastisch, maar daar bleef het ook bij. De geur stierf uit en de smaak was euh, afwezig...met0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
608Ik had ik het weekend een sixpack chimay bruin gekregen, als felicitatie voor mijn masterdiploma. Dus deze heb ik dan ook direct uitgetest. Net zoals de andere chimay bieren, heel lekker.
609indien je ingegaan bent op het advies van zogenaamde kenners om je ogen te sluiten bij het drinken, dan hebben ze je misschien een leeg glas gegeven ?W.O.L.F. wrote:De geur toen we het flesje open deden was fantastisch, maar daar bleef het ook bij. De geur stierf uit en de smaak was euh, afwezig...met0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
610Ik had afgelopen zomer al eens een Zundert gedronken en vond hem toen best lekker, maar hij stond iets te koud toen. Nu heb ik hem nog eens opnieuw geproefd op perfecte temperatuur (12-14°C).
Wat een fantastisch bier
Heel zachte smaak in de mond die dan naar licht bitter evolueert. Best duur, maar ik heb gelukkig nog twee flesjes staan
Wat een fantastisch bier
Heel zachte smaak in de mond die dan naar licht bitter evolueert. Best duur, maar ik heb gelukkig nog twee flesjes staan
611Ik ging gisteren normaal een nieuw bier drinken, maar had toen even geen zin. Dus ga ik dat straks doen het wordt waarschijnlijk een gaulois kerstbier.
612Heb gisteren een artikel gelezen dat redelijk veel Duitse bieren een kankerverwekkende stof bevatten, waaronder Beck's (wat mij toch een redelijk bekend merk lijkt)
613Tegenwoordig zit in alles iets kankerverwekkend... zelfs in aardbeienLigeiro wrote:Heb gisteren een artikel gelezen dat redelijk veel Duitse bieren een kankerverwekkende stof bevatten, waaronder Beck's (wat mij toch een redelijk bekend merk lijkt)
Btw in dat artikel staat ook dat het bier met het hoogste gehalte aan die stof zelfs nog niet schadelijk is.
We leven in een bangmakerij maatschappij
614Net deze gedronken:
Heel kruidig bier. Heel atypische smaak, dat ik nog niet echt geproefd heb. Maar dat vind ik juist fijn.
Heel kruidig bier. Heel atypische smaak, dat ik nog niet echt geproefd heb. Maar dat vind ik juist fijn.
615Nog een Delirium-bier gedronken. Alleen nog de Red en ik heb ze allemaal eens geproefd.
Best lekker, maar iets teveel nadruk op alcohol in de smaak waardoor het naar mijn gevoel wat minder uniek smaakt.
Best lekker, maar iets teveel nadruk op alcohol in de smaak waardoor het naar mijn gevoel wat minder uniek smaakt.