Welcome back Eddy!
@Lexi: ik leef om mensen te laten lachen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6377+++ Das toevalligEddyPryce wrote:++++ I'm back
--- Gisteren amper Persona 5 kunnen spelen
+++ Rustig op't werk
--- Drukke week voor de boeg
+++ Vita
6378Jij zit toch niet meer aan de UGent?Captain Witwicky wrote:--- Updates uitvoeren, wat haat ik dit...
--- Computers kunnen echt niks...
--- Waarom zorgt de UGent niet voor de nodige voorzieningen...
+++ Nog 76 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 87 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE
+/- Straks paasdiner met de familie van met0t0, het eten is dan fantastisch, maar het gezelschap (met uitzondering van met0t0) is minder...
+ Wel ontsnappen aan een deeltje van de familie
6379Dag mensen die ik eigenlijk niet ken, maar de rest precies wel
++++ Gisteren cinema'ke gedaan
+++++ Daarna naar den Irish gegaan
6380+++ Ge gaat ons wel leren kennen heheMr.Wolf wrote:Dag mensen die ik eigenlijk niet ken, maar de rest precies wel
6382++++ Ik zie nog een hoop bekende namen hier
Hoe lang bestaat dit (nieuwe) forum al?
6383Iets meer dan 2 jaar ondertussen, al een tijdje dus
Welcome back!
+/- GTA5... Soms is het leuk en soms is het zo frustrerend hoe je kan doodgaan en dus je tijd/accuracy statistiek voor die missie kwijtspeelt. Absoluut dieptepunt: Ik land mijn helikopter netjes op het gele puntje van het objective, de final cutscene van de missie start en die is niet te skippen. Tijdens die cutscene wordt mijn heli geraakt door een ander vliegtuigje dat net landt en mijn heli ontploft... MISSION FAILED! Kon ik opnieuw de halve map overvliegen en mijn goeie tijd voor de missie telde dus niet vanwege de herstart... Geen gouden medaille voor die missie dus.
+++ Alle hobbies and past times, random events en alle strangers en freaks behalve letter scraps en spaceship parts zijn klaar. Nog maar 10 main missions te gaan.
--- 35 gold medals, Scrap letters, spaceship parts, nuclear waste, under the bridge, knife flights en de helft van de stunt jumps wachten nog op me...
Welcome back!
+/- GTA5... Soms is het leuk en soms is het zo frustrerend hoe je kan doodgaan en dus je tijd/accuracy statistiek voor die missie kwijtspeelt. Absoluut dieptepunt: Ik land mijn helikopter netjes op het gele puntje van het objective, de final cutscene van de missie start en die is niet te skippen. Tijdens die cutscene wordt mijn heli geraakt door een ander vliegtuigje dat net landt en mijn heli ontploft... MISSION FAILED! Kon ik opnieuw de halve map overvliegen en mijn goeie tijd voor de missie telde dus niet vanwege de herstart... Geen gouden medaille voor die missie dus.
+++ Alle hobbies and past times, random events en alle strangers en freaks behalve letter scraps en spaceship parts zijn klaar. Nog maar 10 main missions te gaan.
--- 35 gold medals, Scrap letters, spaceship parts, nuclear waste, under the bridge, knife flights en de helft van de stunt jumps wachten nog op me...
6384Opgericht in februari 2015 en op 1 maart 2015 zijn we 'open' gegaan.EddyPryce wrote:++++ Ik zie nog een hoop bekende namen hier
Misschien wat leuk leesvoer waarin het ontstaan van PXtR ter sprake komt:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... p?f=2&t=39
https://www.pressxtorevive.com/1-jaar-p ... to-revive/
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 439#p27498
https://www.pressxtorevive.com/pxtr-for ... deze-tijd/
6385Welkom terug Stany en Eddy
-- door de stemming in Turkije en de mening van Belgische Turken te horen, vraag ik me toch af in hoeverre het mogelijk zou moeten zijn om regels op te leggen om te stemmen voor iets in een land waar je niet woont
-- door de stemming in Turkije en de mening van Belgische Turken te horen, vraag ik me toch af in hoeverre het mogelijk zou moeten zijn om regels op te leggen om te stemmen voor iets in een land waar je niet woont
6386--- Gisteren op restaurant een uur en een half mogen wachten op het hoofdgerecht. En dan mocht ik nog eens 20 minuten langer wachten dan de rest. Bij elke gang was er wel iemand die zijn drank of eten niet kreeg, het was er echt over!
+ Gelukkig wel lekker eten...
+++ De paasdrukte weer overleefd bij deze
6387Ik ben zo ooit is me ne maat en zijn ouders naar Antwerpen geweest. Wij hadden allemaal een zwaar bier besteld en die mama een wijntje. We hadden ook wel zin om er iets klein bij te nemen voor te eten: kaasschotel en warm gemengd. Na een kwartier komt er ne garcon om te zeggen dat het bier op is We bestellen dan om is te testen een ander bier (ne la trappe quadrupel). Uiteindelijk kregen we na een half uur ons drinken. De wijn van de mama was al bijna op. Ondertussen zaten we daar al anderhalf uur. Komt dieje garcon terug met de woorden: "Sorry sorry, hapjes verbrandt, maar ik heb baas doen denken. Ik maak hapjes nu zelf." Komt dieje mens precies van de beenhouwer met zijne kaas. Da was echt gewoon in plakken gesneden. Toen na nog een kwartier kwamen de hapjes.W.O.L.F. wrote:--- Gisteren op restaurant een uur en een half mogen wachten op het hoofdgerecht. En dan mocht ik nog eens 20 minuten langer wachten dan de rest. Bij elke gang was er wel iemand die zijn drank of eten niet kreeg, het was er echt over!
Ik begrijp uw ergernis
6388Ik inderdaad niet meer, maar mijn broer wel. Het gebeurt geregeld dat mijn broer iets moet installeren voor normaal huiswerk en zijn thesis. Maar ze gaan er maar vanuit dat het altijd lukt. Ik moet dan helpen en ik heb al serieus wat moeilijkheden gehad. De laatste installatie komt uit hun luiheid om mijn broer de nodige diensten te geven die hij nodig heeft om zijn thesis te voltooien. Dus moeten we alles zelf doen, terwijl in feite alles kan voorzien worden op school zelf.W.O.L.F. wrote:Jij zit toch niet meer aan de UGent?
--- Al een paar dagen slecht slapen en maag ligt in een goede knoop...
+++ Nog 74 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 85 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
6389- - Die kunnen makkelijk ja stemmen omdat ze er niet mee hoeven te leven.daviduvel wrote:Welkom terug Stany en Eddy
6390--- Ik snap vooral niet dat ze pro erdogan zijn en dan in een land komen wonen waar het totaal anders is...