Re: Het moppen topic
647Een zachte dan . . .
Het is één uur 's nachts, bij de nachtportier van het Hilton hotel gaat de telefoon. Een enigszins aangeschoten man vraagt aan de nachtportier:
"Hoe laat gaat de hotelbar open?"
De nachtportier zegt:
"Morgenochtend om tien uur gaat de bar open."
Een uur later gaat weer de telefoon bij de nachtportier. Dezelfde man, nu behoorlijk dronken, vraagt:
Weer zegt de portier:
"Meneer, morgenochtend om 10 uur gaat de hotelbar open."
Om drie uur 's nachts gaat nogmaals de telefoon bij de nachtportier. Dezelfde man belt weer, dit keer volkomen laveloos en stomdronken, en vraagt:
"Hoe laat gaat de hotelbar open."
De nachtportier wordt nu boos en schreeuwt in de telefoon:
"MORGENOCHTEND OM 10 UUR GAAT DE HOTELBAR OPEN, EERDER KOMT U ER NIET IN!!!"
Zegt die dronken man:
"Ik wil er niet in, ik wil eruit............"
Het is één uur 's nachts, bij de nachtportier van het Hilton hotel gaat de telefoon. Een enigszins aangeschoten man vraagt aan de nachtportier:
De nachtportier zegt:
"Morgenochtend om tien uur gaat de bar open."
Een uur later gaat weer de telefoon bij de nachtportier. Dezelfde man, nu behoorlijk dronken, vraagt:
Weer zegt de portier:
"Meneer, morgenochtend om 10 uur gaat de hotelbar open."
Om drie uur 's nachts gaat nogmaals de telefoon bij de nachtportier. Dezelfde man belt weer, dit keer volkomen laveloos en stomdronken, en vraagt:
"Hoe laat gaat de hotelbar open."
De nachtportier wordt nu boos en schreeuwt in de telefoon:
"MORGENOCHTEND OM 10 UUR GAAT DE HOTELBAR OPEN, EERDER KOMT U ER NIET IN!!!"
Zegt die dronken man:
"Ik wil er niet in, ik wil eruit............"
648Het voorspel bij seks is flauwekul, ik toeter toch ook niet een kwartier voor de garage voordat ik naar binnen rij?
650Drie werklozen reageren op een advertentie ‘mijnwerkers gevraagd’. Na een telefonisch onderhoud worden ze uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
"De eerste vraag is, hebben jullie ervaring?"
Waarop ze alle drie positief antwoorden om een goede indruk te maken. De tweede vraag in welke mijn hebben jullie gewerkt, waarop de eerste antwoordt:
"In Blankenberge."
Blijkbaar niet wetende dat er in Blankenberge geen kolenmijnen zijn of waren.
Slimmer geworden door de eerste zijn antwoord zegt de tweede:
"Ik heb in Winterslag gewerkt", waarop de ondervrager vraagt hoe diep hij ondergronds geweest is antwoordt hij 3 meter, ook hij mag vertrekken.
De derde, al een heel stuk meer wetende antwoordt, eerst Winterslag, daarna 650 meter. Enthousiast over de gegeven antwoorden vraagt de man of hij zijn lamp op de helm of op de borst droeg, waarop het antwoord luidde nooit in de nachtploeg gewerkt te hebben.
"De eerste vraag is, hebben jullie ervaring?"
Waarop ze alle drie positief antwoorden om een goede indruk te maken. De tweede vraag in welke mijn hebben jullie gewerkt, waarop de eerste antwoordt:
"In Blankenberge."
Blijkbaar niet wetende dat er in Blankenberge geen kolenmijnen zijn of waren.
Slimmer geworden door de eerste zijn antwoord zegt de tweede:
"Ik heb in Winterslag gewerkt", waarop de ondervrager vraagt hoe diep hij ondergronds geweest is antwoordt hij 3 meter, ook hij mag vertrekken.
De derde, al een heel stuk meer wetende antwoordt, eerst Winterslag, daarna 650 meter. Enthousiast over de gegeven antwoorden vraagt de man of hij zijn lamp op de helm of op de borst droeg, waarop het antwoord luidde nooit in de nachtploeg gewerkt te hebben.
651Met seks verbrand je net zoveel calorieën als met 5 km hardlopen, maar wie rent er nu 5 km in 1 minuut?
652Een man komt een politiekantoor binnen en zegt tegen de dienstdoende agent: "Ik heb begrepen dat de inbreker die in ons huis heeft ingebroken gearresteerd is.
"Ik wil graag even een woordje met hem spreken."
De agent: "Ik begrijp dat u kwaad bent meneer, maar dit kan ik natuurlijk niet toestaan."
"Nee, u begrijpt me verkeerd," zegt de man, "ik wil alleen maar van hem weten hoe het hem gelukt is binnen te komen, zonder mijn vrouw wakker te maken!"
"Ik wil graag even een woordje met hem spreken."
De agent: "Ik begrijp dat u kwaad bent meneer, maar dit kan ik natuurlijk niet toestaan."
"Nee, u begrijpt me verkeerd," zegt de man, "ik wil alleen maar van hem weten hoe het hem gelukt is binnen te komen, zonder mijn vrouw wakker te maken!"
654In het bejaardentehuis zitten 2 oude dames.
Zegt de een tegen de andere “ik hoor bijna niks meer”’
“Kom - ik zal even in je oor kijken” zegt haar kamergenoot.
“O - ik zie het al - er zit een zetpil in je oor…."
"Oh", zegt de andere "dan weet ik nu ook waar mijn gehoorapparaat gebleven is"
Zegt de een tegen de andere “ik hoor bijna niks meer”’
“Kom - ik zal even in je oor kijken” zegt haar kamergenoot.
“O - ik zie het al - er zit een zetpil in je oor…."
"Oh", zegt de andere "dan weet ik nu ook waar mijn gehoorapparaat gebleven is"
655Borsten zijn het bewijs dat ook mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren.
656De Charel en Leon zitten te vissen bij een brug aan het Willebroek-kanaal.
De Charel aan de rechterkant van de brug vangt de ene vis na de andere.
Leon aan de linkerkant wordt beetje jaloers en vraagt aan de Charel waarom hij zoveel vis vangt.
"Luister"... zegt de Charel:
"Ik kijk altijd hoe mijn vrouw in heur bed ligt, voor ik ga vissen.
Ligt ze op haar rechterzij, dan ga ik rechts van de brug zitten,
ligt ze links, dan ga ik links zitten."
"OK," zegt de Leon, "maar wat doe je dan als je vrouw op heure rug ligt?"
"Beste vriend" antwoordt de Charel, " welke zot gaat er DAN vissen?”
De Charel aan de rechterkant van de brug vangt de ene vis na de andere.
Leon aan de linkerkant wordt beetje jaloers en vraagt aan de Charel waarom hij zoveel vis vangt.
"Luister"... zegt de Charel:
"Ik kijk altijd hoe mijn vrouw in heur bed ligt, voor ik ga vissen.
Ligt ze op haar rechterzij, dan ga ik rechts van de brug zitten,
ligt ze links, dan ga ik links zitten."
"OK," zegt de Leon, "maar wat doe je dan als je vrouw op heure rug ligt?"
"Beste vriend" antwoordt de Charel, " welke zot gaat er DAN vissen?”
657Heb je je altijd al afgevraagd waar de woorden echtpaar en echtgenoot vandaan komen? Lees dan de volgende zin:
Als echtparen echt paren, hebben de echtgenoten echt genoten.
Als echtparen echt paren, hebben de echtgenoten echt genoten.
658Twee kinderen van acht en negen jaar oud waren brutaal het museum binnengestapt, waar ze voor het eerst geconfronteerd werden met een modern schilderij.
Na een paar minuten gekeken te hebben, zei de achtjarige tot zijn vriendje:
'Ga maar gauw mee, straks denken ze nog dat het onze schuld is.'
Na een paar minuten gekeken te hebben, zei de achtjarige tot zijn vriendje:
'Ga maar gauw mee, straks denken ze nog dat het onze schuld is.'
660Vrouwen weten ook nooit wat ze willenSora_Lizard wrote:Als een vrouw zegt dat je te ver gaat, kom je te dicht bij.