Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6460
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
Of is dit een trendbreuk?
Ik doe mee met de trendbreuk

+++ geen examens :p
+++ werken is leuker
+++ al was mij studenten tijd ook wel leuk
Nog eentje die veel te oud is!! :hi5: :lol:
En wat gamerke zegt. Alhoewel ik vooral de vrije tijd van in mijn studententijd wel enorm mis!!! Maar ach, ik mis de vrije tijd van mijn kinderloze tijd ook, maar zou ook niet zonder die schatjes willen! :love: :D
Image

6461
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:

+++ geen examens
+++ werken is leuker
Nog eentje die veel te oud is!! :lol:
En wat gamerke zegt. Alhoewel ik vooral de vrije tijd van in mijn studententijd wel enorm mis!!! Maar ach, ik mis de vrije tijd van mijn kinderloze tijd ook, maar zou ook niet zonder die schatjes willen! :love: :D
Ja zeker in mijn master. Dan had ik maar 3 dagen per week les :) Alleen dat gevoel dat je altijd bezig moet zijn mis ik echt niet. Nu in het weekend is het ook effectief weekend (huishoudelijke taken niet meegerekend).
Image

6462
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:

+++ geen examens
+++ werken is leuker
Nog eentje die veel te oud is!! :lol:
Ja zeker in mijn master. Dan had ik maar 3 dagen per week les :) Alleen dat gevoel dat je altijd bezig moet zijn mis ik echt niet. Nu in het weekend is het ook effectief weekend (huishoudelijke taken niet meegerekend).
Ja, inderdaad, je hebt wel veel vrije tijd, maar eigenlijk ben je nooit klaar, veel taken, masterproef, examens. Je kan eigenlijk bezig blijven en als je even vrij neemt voel je u wel wat schuldig want eigenlijk had je verder kunnen doen aan taken of studeren :(

+/- Het einde van de taken komt in zicht, maar dat betekent wel extra stress om alles in orde te krijgen! Ik kijk er zo naar uit om mij enkel op de examens en mijn masterproef te moeten concentreren en niet op 100 taken tegelijk!

6464
Lol studententijd mooiste tijd van mijn leven? Yeah right, eerder 5 jr al geen leven dat'k heb gehad. Ik ga blij zijn alsk mag gaan werken. Vannacht tot 3u snachts aan m'n thesis gewerkt en zo'n dagen zijn meer regel dan uitzondering. :p In die 5 jr tijd ben ik ook nog geen enkele keer deftig op vakantie kunnen gaan. Waarschijnlijk neem ik het allemaal te serieus. ^^

+++++ de thesis is (durf ik het zeggen) 99% af
Image