Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6451+++ Boruto: Naruto Next Generations Episode 5
Ik doe mee met de trendbreukSanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
Of is dit een trendbreuk?
ouwe vosSanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
+ blijkbaar een poes die jonkies is komen baren in onze stal. Wees gerust; is niet de eerste keer en we laten ze sowieso ongemoeid
Nog eentje die veel te oud is!!gamerke1992 wrote:Ik doe mee met de trendbreukSanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
+++ geen examens
+++ werken is leuker
+++ al was mij studenten tijd ook wel leuk
Ja zeker in mijn master. Dan had ik maar 3 dagen per week les Alleen dat gevoel dat je altijd bezig moet zijn mis ik echt niet. Nu in het weekend is het ook effectief weekend (huishoudelijke taken niet meegerekend).paveman wrote:Nog eentje die veel te oud is!!gamerke1992 wrote:Ik doe mee met de trendbreukSanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
+++ geen examens
+++ werken is leuker
En wat gamerke zegt. Alhoewel ik vooral de vrije tijd van in mijn studententijd wel enorm mis!!! Maar ach, ik mis de vrije tijd van mijn kinderloze tijd ook, maar zou ook niet zonder die schatjes willen!
Ja, inderdaad, je hebt wel veel vrije tijd, maar eigenlijk ben je nooit klaar, veel taken, masterproef, examens. Je kan eigenlijk bezig blijven en als je even vrij neemt voel je u wel wat schuldig want eigenlijk had je verder kunnen doen aan taken of studerengamerke1992 wrote:Ja zeker in mijn master. Dan had ik maar 3 dagen per week les Alleen dat gevoel dat je altijd bezig moet zijn mis ik echt niet. Nu in het weekend is het ook effectief weekend (huishoudelijke taken niet meegerekend).paveman wrote:Nog eentje die veel te oud is!!gamerke1992 wrote:Ik doe mee met de trendbreukSanity penguin wrote:+++ geen examens (veels te oud ondertussen)
+++ geen examens
+++ werken is leuker
En wat gamerke zegt. Alhoewel ik vooral de vrije tijd van in mijn studententijd wel enorm mis!!! Maar ach, ik mis de vrije tijd van mijn kinderloze tijd ook, maar zou ook niet zonder die schatjes willen!