Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6496
-------------- Daarnet had ik rijles, waar ik met keiveel zenuwen naar vertrokken ben
---------- Omdat ik het niet kon, is dieje instructeur beginnen roepen op mij, waardoor ik terug ben beginnen roepen. Daardoor kreeg ik nog meer zenuwen, waardoor het nog slechter ging...
----------- Ik heb nog 3 lessen met dieje mens. Ik heb het net tegen mijn ouders gezegd en die hebben ook gezegd dat ik niet meer met hem hoef te rijden
Image

6497
Mr.Wolf wrote:-------------- Daarnet had ik rijles, waar ik met keiveel zenuwen naar vertrokken ben
---------- Omdat ik het niet kon, is dieje instructeur beginnen roepen op mij, waardoor ik terug ben beginnen roepen. Daardoor kreeg ik nog meer zenuwen, waardoor het nog slechter ging...
----------- Ik heb nog 3 lessen met dieje mens. Ik heb het net tegen mijn ouders gezegd en die hebben ook gezegd dat ik niet meer met hem hoef te rijden
Goede keuze. Die rij-instructeurs moeten zich professioneel kunnen gedragen, van andere beroepen wordt dan toch ook verwacht? Toen mijn vriendin enkele jaren geleden nog rijles volgde, moest ze van de instructeur aan de kant gaan en is die sigaretten gaan kopen en dat tijdens de uren die zij moest betalen.
Image

6502
W.O.L.F. wrote:Ik wacht nog tot mijn instructeur van de toekomst 8 jaar rijervaring heeft, heb momenteel toch geen nood aan een auto :)

++ Voet is al wat beter, steunzolen zijn niet tof, maar liever dat dan die pijn hoor!
Ik heb er ook geen nood aan, maar ik moet van mijn ouders...
Steunzolen gaan uiteindelijk echt goed zitten (bij mij toch). Int begin was het wel effe doorzetten
Image

6503
'T is beter van nu te gaan met uw rij-examen dan later hoor, ook al hebt ge geen auto nodig. Tgaat alleen maar duurder worden, de examens gaan alleen maar moeilijker worden en vergeet niet dat ge de eerste 2 jr als jonge bestuurder dubbel zo zwaar wordt gestraft + als ge later een verzekering gaat afsluiten op uw naam, kijken ze ook naar het aantal jaar dat ge uw rijbewijs hebt om uw premie te bepalen... ik had ook geen rijbewijs nodig toen ik 18 was maar ben toch heel content dat ik dat schonekes gedaan heb ik als ik nr mijn verzekeringsfacturen kijk.

Edit: ohja, ook potentiële werkgevers zien liever een rijbewijs B op de cv staan dan niet. Kzeg niet dat ge geen job gaat vinden zonder, maar bij elke sollicitatie werd ik er al uitdrukkelijk naar gevraagd...

Natuurlijk kiest iedereen zelf wat ie doet maar als je de kans krijgt om het asap te doen als ge hem toch ooit wilt halen, wrm niet.

Ot:

+++ weekend
Image

6504
Elexus wrote:'T is beter van nu te gaan met uw rij-examen dan later hoor, ook al hebt ge geen auto nodig. Tgaat alleen maar duurder worden, de examens gaan alleen maar moeilijker worden en vergeet niet dat ge de eerste 2 jr als jonge bestuurder dubbel zo zwaar wordt gestraft + als ge later een verzekering gaat afsluiten op uw naam, kijken ze ook naar het aantal jaar dat ge uw rijbewijs hebt om uw premie te bepalen... ik had ook geen rijbewijs nodig toen ik 18 was maar ben toch heel content dat ik dat schonekes gedaan heb ik als ik nr mijn verzekeringsfacturen kijk.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik had wel niet zoveel keuze. Ik 'moest' wel zorgen dat ik tegen het einde van het 6de middelbaar (of in de vakantie erna) een rijbewijs had. Achteraf gezien had ik het nog een jaar kunnen rekken. Maar een rijbewijs geeft meer zelfstandigheid, ook al zou je het niet nodig hebben. Ik raad het in ieder geval iedereen aan om er zo snel mogelijk voor te gaan. Voor je het weet heb je het wel nodig en sta je daar, helemaal van 0 te beginnen.
Image