Re: Het afdwaaltopic

663
Kan een van de Belgen mij vertellen waarom Carrasco in de basis staat....?
+++ ik ben vanaf de 0-2 gaan kijken.... :D:D:D
Gefeliciteerd mensen! Prachtige counter

Ondanks zijn foutje (die ik dus gemist heb) wel een beetje trots op Nederbelg/Ajacied Vertonghen
Image

Re: Het afdwaaltopic

664
paveman wrote:Kan een van de Belgen mij vertellen waarom Carrasco in de basis staat....?
+++ ik ben vanaf de 0-2 gaan kijken.... :D:D:D
Gefeliciteerd mensen! Prachtige counter

Ondanks zijn foutje (die ik dus gemist heb) wel een beetje trots op Nederbelg/Ajacied Vertonghen
Omdat namen belangrijker zijn dan diens prestaties in België :-P chadli overigens wel lang geblesseerd geweest dacht ik in het seizoen. België heeft die terugkomst vooral te danken aan de individuele klasse want ze zijn pas wakkergeschoten na die doelpunten van de jappen die beter waren

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

665
Het moet zo zijn dan, zeker. Chadli is idd een hele tijd geblesseerd geweest, maar van mij mag hij tegen Brazilië starten. Lijkt me een stuk degelijker dan Carrasco. Of zal hij de opstelling sowieso aanpassen aan de tegenstander, denk je?
Image

Re: Het afdwaaltopic

666
paveman wrote:Het moet zo zijn dan, zeker. Chadli is idd een hele tijd geblesseerd geweest, maar van mij mag hij tegen Brazilië starten. Lijkt me een stuk degelijker dan Carrasco. Of zal hij de opstelling sowieso aanpassen aan de tegenstander, denk je?
Met één andere ingesteldheid aan match beginnen is belangrijker dan de tactiek die men gebruikt. Tzijn altijd lijk bange angsthazen en dan teren op hun individuele klasse. Dat lukt tegen tegenstanders die wat minder zijn op papier maar tegen Brazilië is een ander paar mouwen omdat ze daar ook wat lopen hebben die een actie kan maken. Tis maar mijn mening e, kben geen trainer dus zal wel aan mij liggen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

667
Ik neem aan dat de spelers de klasse van Brazilië zullen (h)erkennen en daarmee al met een andere instelling de wedstrijd in zullen gaan. Tenminste: dat zou je mogen verwachten als de spelers echt zo goed zijn als ze/men denken/denkt. Of...: Japan is beter dan ik dacht/we dachten.

In 2010 is het 'ons' ook gelukt om van ze te winnen, ik zou het 'jullie' van harte gunnen!
Image

Re: Het afdwaaltopic

668
Als Martinez voor een 4 mans defensie kiest staan de Belgen aan de rust 3-0 achter tegen Brazilië. Dit komt doordat de 2 backs aanvallend ingesteld zijn. Bij een driemansverdediging heb je te allen tijde 3 verdedigers achter de bal. Bij dit systeem zal de creativiteit wel van Hazard en De Bruyne moeten komen.

Carrasco ben ik ook niet van overtuigd, maar de reden dat Sterchele aanhaalt (Chadli lang gekwetst) is waarom die dus in de basis staat. Gewoon laten starten en Chadli achter de hand houden. Mijn inziens mag Kompany er ook af en Boyata er terug in. Kompany was te stuntelig tegen Japan door een enorm gebrek aan matchritme. Had hij Boyata laten staan tegen Japan ging die jongen nu een enorme vertrouwensboost hebben gehad. Nu gaat hij terug Kompany opstellen die bang is in duels te gaan omdat hij zich weer zou blesseren.

Fellaini of Witsel vind ik een moeilijke. Beiden zijn zéér degelijke spelers waarbij Fellaini aanvallend meer weegt denk ik. Moeilijke keuze. Al zeker niet Dembélé erop. (Ook goede speler maar te weinig kwaliteit om tegen Brazilië te spelen).

Dries Mertens vond ik uiterst zwak tegen Japan. Die moet zich herpakken tegen Brazilië maar ik vermoed dat hij kopje onder zal gaan tegen de sterke Braziliaanse backs.

België moet minstens in de finale geraken. Ik vind de ploeg echt overrated. Een kwartfinale en eruit gaan met deze ploeg is een schande. 4 jaar geleden was de ploeg nog "te jong" maar nu zijn ze allemaal 4 jaartjes ouder en meer ervaren. Morgen hebben ze herkansing tegen Brazilië maar ik zie ze roemloos ten onder gaan. Hopelijk bewijzen ze mij het tegendeel.
Image

Re: Het afdwaaltopic

670
Dembele nie genoeg kwaliteit begrijp ik eigenlijk nie. Hij is technisch sterker dan witsel en fellaini samen en die laatste mag altijd blij zijn dat hij geen rood krijgt met zijn ellebogenwerk dat blijkbaar altijd nodig is. Die goal van hem tegen Japan kon iedereens binnenkoppen, hazard had het belangrijkste stuk gedaan :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

671
fsterchele23 wrote:Dembele nie genoeg kwaliteit begrijp ik eigenlijk nie. Hij is technisch sterker dan witsel en fellaini samen en die laatste mag altijd blij zijn dat hij geen rood krijgt met zijn ellebogenwerk dat blijkbaar altijd nodig is. Die goal van hem tegen Japan kon iedereens binnenkoppen, hazard had het belangrijkste stuk gedaan :-P
Hoewel ik het met je eens ben qua Dembele, ga je het tegenover Brazilië niet winnen op techniek. Fellaini is toch wel de enige die echt kopkracht brengt, nog los van fysiek kracht, al vind ik dat Dembele ook genoeg duelkracht heeft.

Ik ben het dan weer niet met NTGSRuler eens dat Dembele niet genoeg kwaliteit heeft om tegen Brazilië te spelen, overigens. Ik vind zelf een Witsel of Carrasco (ja, ik heb het écht niet op 'm) niet veel meer, of wellicht juist minder brengen. Gezien hoe constant Dembele speelt (als hij speelt) bij Tottenham vind ik dat je hem tekort doet om te zeggen dat hij minder zou zijn dan Fellaini (minder wedstrijden gespeeld bij een directe concurrent in dezelfde competitie) of Witsel.

Dat Chadli weinig gespeeld heeft dit seizoen vind ik overigens alleen maar een pluspunt. Vaak zie je dat spelers die terugkomen van een blessure op zo'n landentoernooi meer kunnen brengen dan spelers die vermoeid zijn van een heel seizoen op het toppen van zijn (of haar natuurlijk, laten we vrouwenvoetbal niet vergeten) kunnen. Zeker tegen Brazilië, waarvan je mag verwachten dat er verdedigend meer te doen zal zijn, zou ik niet met de juist verdedigend erg zwakke Carrasco aan komen zetten.

Maar goed: dat zeg ik als buitenstaander van de BE ploeg. Ik heb veel spelers wel in hun competities gevolgd, maar hun verrichtingen bij de Rode Duivels alleen dit WK.
Image

Re: Het afdwaaltopic

673
fsterchele23 wrote:In een match als deze hadden de rode duivels naingolan kunnen gebruiken als breker met als voordeel dat die ook een gevaar is offensief met zijn diepgang dat hij in het spel brengt
Tja, laten we daar al helemaal maar niet over beginnen... Het is natuurlijk, op basis van voetbalkwaliteiten, van den zotte dat hij er niet bij is...
Image

Re: Het afdwaaltopic

674
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:In een match als deze hadden de rode duivels naingolan kunnen gebruiken als breker met als voordeel dat die ook een gevaar is offensief met zijn diepgang dat hij in het spel brengt
Tja, laten we daar al helemaal maar niet over beginnen... Het is natuurlijk, op basis van voetbalkwaliteiten, van den zotte dat hij er niet bij is...
Ben zelf geen enorm fan van radja hoor vanwege zijn karakter. We zijn sowieso niet het enigste land ook met rare keuzes van coaches ivm wie wel en niet mee mocht

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

675
Jullie zijn zeker niet de enige idd! Wat dacht je van DE met Sane die thuis mocht blijven....?
Maar goed: vandaar dat ik ook aangaf - op basis van voetbalkwaliteiten - ik het niet begrijp. Dat staat los van gedrag en hoe iemand in de groep ligt.
Image