Cursus here I come!...
+ De temperaturen vallen nog mee, for now...
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6722+++ net sollicatieformulier verzonden voor een startbaanovereenkomst, ben benieuwd
-- laatste vak, zeer veel te doen, zeer weinig tijd *runs*
-- laatste vak, zeer veel te doen, zeer weinig tijd *runs*
6723+++ De Swarm app ontdekt met collega's. Ik ben niet echt voor social media, maar dit vind ik echt leuk.
+++ Leuke dagen op het werk gehad
+++ Koffiekoekjes met lekkere koffie
+++ Mooi weer
+++ morgen naar een maat, dan kan ik direct de ps4 pro eens bewonderen
+++ Horizon overkopen van hem
--- Laatste tijd minder aanwezig hier, er is gewoon zo veel te doen
+++ Elke dag 10 minuutjes Italiaans aan het leren met de app duolingo en het werkt nog ook
+++ Skyrim special edition is super vet ben al lvl 25 en kan nog zoooo veel doen. Alles voelt vertrouwd en nostalgisch aan en toch vind ik het even leuk als toen ik het voor de eerste keer op de ps3 speelde. Vooral die laadtijden zijn een verademing.
+++ Leuke dagen op het werk gehad
+++ Koffiekoekjes met lekkere koffie
+++ Mooi weer
+++ morgen naar een maat, dan kan ik direct de ps4 pro eens bewonderen
+++ Horizon overkopen van hem
--- Laatste tijd minder aanwezig hier, er is gewoon zo veel te doen
+++ Elke dag 10 minuutjes Italiaans aan het leren met de app duolingo en het werkt nog ook
+++ Skyrim special edition is super vet ben al lvl 25 en kan nog zoooo veel doen. Alles voelt vertrouwd en nostalgisch aan en toch vind ik het even leuk als toen ik het voor de eerste keer op de ps3 speelde. Vooral die laadtijden zijn een verademing.
6724+ Nog veel te zien en te volgen van E3
--- Boeken dubbel hebben
+++ Nog 13 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 24 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 67 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 122 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
--- Boeken dubbel hebben
+++ Nog 13 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 24 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 67 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 122 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
6725inderdaad, voor nu, kijk vooral niet naar het weerbericht !!W.O.L.F. wrote:Cursus here I come!...
+ De temperaturen vallen nog mee, for now...
6726Als je kan focussen op de 2000 meest voorkomende woorden kan je vrij snel uit de voeten met een taal Wij leren taal alleen heel fout aan in het onderwijs, veel te technisch, te weinig communicatief, laat ons eerlijk zijn, we hebben allemaal vele honderden onregelmatige woorden moeten vervoegen in het Frans, maar van de mensen die ik ken van mijn leeftijd durft niemand frans te spreken, jammergamerke1992 wrote:+++ Elke dag 10 minuutjes Italiaans aan het leren met de app duolingo en het werkt nog ook
Succes er mee!
--- Geschiedenis van het onderwijs lezen is soms echt deprimerend en het wordt niet beter als je naar vandaag kijkt....
+++ Morgen is met0t0 thuis en mijn moeder op reis!
6727Klopt zeker wat je zegt. Ik heb toen ik vroeger een vakantiejob deed in de makro in Machelen meer Frans geleerd dan in die 6 jaar middelbaar samen. En nu op het werk heb ik ook Franse patiënten en dat lukt vrij goed om met hen te praten.W.O.L.F. wrote:Als je kan focussen op de 2000 meest voorkomende woorden kan je vrij snel uit de voeten met een taal Wij leren taal alleen heel fout aan in het onderwijs, veel te technisch, te weinig communicatief, laat ons eerlijk zijn, we hebben allemaal vele honderden onregelmatige woorden moeten vervoegen in het Frans, maar van de mensen die ik ken van mijn leeftijd durft niemand frans te spreken, jammergamerke1992 wrote:+++ Elke dag 10 minuutjes Italiaans aan het leren met de app duolingo en het werkt nog ook
Succes er mee!
--- Geschiedenis van het onderwijs lezen is soms echt deprimerend en het wordt niet beter als je naar vandaag kijkt....
+++ Morgen is met0t0 thuis en mijn moeder op reis!
Italiaans vind ik altijd al een hele mooie taal en ik was ooit al eens begonnen met het te lezen. Maar op een dag ben ik ermee gestopt en nu hoop ik het vol te houden.
+++ Zalig weer
+++ Nu even wat skyrim spelen
+++ Daarna naar een vriend gaan
6728++ Mooi weer
--- Te mooi weer voor een loopwedstrijd, 15 km in de brandende zon wordt dikke fun
--- Te mooi weer voor een loopwedstrijd, 15 km in de brandende zon wordt dikke fun
6729Genoeg water drinken en vooral geen energy drinks zoals red bull! Er is een keer een vrouw daardoor in coma geraakt. Combinatie van al een verhoogde hartslag door op het randje te lopen en de hitte werd eens zo erg door het drinken van Red Bull, water was toen op aan dat standje...The Wastelander wrote:++ Mooi weer
--- Klote WRC5 locked savefiles die je enkel naar plus kan uploaden en 1 keer per 24u downloaden...
--- En stom autoupload systeem dat ik voor die game had uitgezet en alsnog mijn save upload en die van de cloud overschrijft...
--- Kan dus de hele junior WRC career opnieuw doen
--- Locked savefiles zijn gewoon een teken van onkunde om de savefiles van je game te beschermen tegen manipulatie.
6730Eerste keer dat ik daar van hoor. Maar wat zou je kunnen uitspoken met savefiles?Kolm wrote:--- Locked savefiles zijn gewoon een teken van onkunde om de savefiles van je game te beschermen tegen manipulatie.
Wel een interessant onderwerp neem ik aan?W.O.L.F. wrote:--- Geschiedenis van het onderwijs lezen is soms echt deprimerend en het wordt niet beter als je naar vandaag kijkt....
+/- Mixed feelings bij reward programma van The Crew 2
+++ Gamen op verjaardag, veel moet dat niet zijn
--- Opwarming of niet, zulk warm weer is gewoon ongemakkelijk...
--- Te veel merch voor Crash Bandicoot...duur ook...
+++ Nog 12 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 23 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 30 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 66 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 121 dagen voor South Park TFBH CE
6731--------- Filosofie, we zijn GEEN vrienden!!!
++ Het einde begint nu toch wel in zicht te komen. Nog 2 examens te gaan
++ Het einde begint nu toch wel in zicht te komen. Nog 2 examens te gaan
6732@Captain: Het wordt vooral gebruikt om trophies te hacken, maar vaak kan je dan aan de timestamps zien dat dat is gebeurd. Alle trophies poppen dan vaak op hetzelfde moment zodra je de 100% savefile op jouw account gebruikt.
6733Ah, zo dus.Kolm wrote:@Captain: Het wordt vooral gebruikt om trophies te hacken, maar vaak kan je dan aan de timestamps zien dat dat is gebeurd. Alle trophies poppen dan vaak op hetzelfde moment zodra je de 100% savefile op jouw account gebruikt.
--- MIJN games, speel je niet vooraleer IK ze heb uitgespeeld !!
+++ Dragon Ball Super manga uitgelezen
--- 6 maanden wachten op volume 2...
6734--- iets met laatste loodjes...
--- er zal niet veel op de PS4 gegamed worden volgende week als ik het weerbericht zo zie...
++ gelukkig bestaan er handhelds
--- er zal niet veel op de PS4 gegamed worden volgende week als ik het weerbericht zo zie...
++ gelukkig bestaan er handhelds
6735- - - - - Ik ben gekookt in mijn eigen zweet.