Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6737
Kolm wrote:--- Klote WRC5 locked savefiles die je enkel naar plus kan uploaden en 1 keer per 24u downloaden...
--- En stom autoupload systeem dat ik voor die game had uitgezet en alsnog mijn save upload en die van de cloud overschrijft...
--- Kan dus de hele junior WRC career opnieuw doen
--- Locked savefiles zijn gewoon een teken van onkunde om de savefiles van je game te beschermen tegen manipulatie.
Ik heb daar ook zó'n hekel aan... Vaak, bij games waar geen chapter select aanwezig is, verkies ik dan ook een handmatig savesysteem boven autosave om die reden... Dan kun je zelf in ieder geval selecteren waar en wanneer je wilt saven/waar je naar terug wilt kunnen.
Image

6738
Kolm wrote:
The Wastelander wrote:++ Mooi weer
--- Te mooi weer voor een loopwedstrijd, 15 km in de brandende zon wordt dikke fun
Genoeg water drinken en vooral geen energy drinks zoals red bull! Er is een keer een vrouw daardoor in coma geraakt. Combinatie van al een verhoogde hartslag door op het randje te lopen en de hitte werd eens zo erg door het drinken van Red Bull, water was toen op aan dat standje...
Ook van te veel water kan je ten onder gaat, deminiralisatie, dus ook niet zot veel drinken
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Geschiedenis van het onderwijs lezen is soms echt deprimerend en het wordt niet beter als je naar vandaag kijkt....
Wel een interessant onderwerp neem ik aan?
Dat wel, maar als je dan ziet dat dingen die wij nu als 'nieuw' bestempelen al meer dan 100 jaar oud is en nog heeft niemand dat echt gebruikt, zo jammer :(

+++ met0t0 is weer thuis :jip:
--- T is precies een beetje warm :(

6739
++ en wij zijnwe ervan af!
++ EINDELIJK nog eens deftig gegamed, deed deugd, ook met dit weer
++ nu genieten van een welverdiende porto
++ ondertussen Charmed kijken, nostalgie :D
++ straks nog een Orphan Black episode kijken + een lasagne nuttigen, ow yeah, life is good!
-- enkel het weer steekt snel tegen, het is gewoon te warm om iets te doen
Image

6742
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:Wel een interessant onderwerp neem ik aan?
Dat wel, maar als je dan ziet dat dingen die wij nu als 'nieuw' bestempelen al meer dan 100 jaar oud is en nog heeft niemand dat echt gebruikt, zo jammer
Ik vind dat ik in mijn opleiding ook niet de beste manier heb ontvangen om zaken aangeleerd te krijgen, dus voor mij is het om die reden interessant :)

--- Dit weer is gewoon niet leuk...gelukkig voelt iedereen het zo, want meestal ben ik al ontevreden bij 20° terwijl de meesten het nog warmer willen...
+ Raar genoeg, gelukkig zit ik wel binnen, heb ik het niet zo lastig want ik draag een t shirt en lichte trui
+++ Efkes gespeeld op FFXV
+++ Zin in FFXV Episode Prompto
+++ Gisteren ruzie (dat is dus ---, maar...), vandaag is vader helemaal anders

+++ Nog 11 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 22 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 29 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 65 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 120 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6747
Kolm wrote:--- Klote WRC5 locked savefiles die je enkel naar plus kan uploaden en 1 keer per 24u downloaden...
--- En stom autoupload systeem dat ik voor die game had uitgezet en alsnog mijn save upload en die van de cloud overschrijft...
--- Kan dus de hele junior WRC career opnieuw doen
--- Locked savefiles zijn gewoon een teken van onkunde om de savefiles van je game te beschermen tegen manipulatie.
Speelt ge er op de gewone manier door of gebruikt ge een of ander trucje voor de trophies? Ik ben er nog niet aan begonnen, alleen de multiplayertrophies snel gehaald.

+++ Graspop 2017 was fantastisch! :D
--- Toch wel heel snel voorbijgegaan :(
+++ Nu een paar dagen rustig bij W.O.L.F. thuis

6748
--- Morgen drukke ochtend...
--- Slecht slapen, geen idee of het komt door stress of hitte of allebei...

+++ Nog 10 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 21 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide
+++ Nog 28 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 64 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 119 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6749
+++++ Juist van de leerkracht gehoord dat ik een zeer sterk examen filosofie heb afgelegd
++ Donderdag mijn laatste

Grrrrrr Zoveel miserie met Bioshock 2 op de ps4...
In het begin 2 keer opnieuw moeten starten omdat ik niet kon saven... Daarna erachter gekomen dat ik mijn save file van het eerste spel moest verwijderen. Nu had ik zeker een uur gespeeld, zet ik het spel af, moest ik terug opnieuw beginnen in dat gebied, omdat er geen auto save is... Ik heb het er stilaan mee gehad...
Image