Re: Het afdwaaltopic

692
met0t0 wrote:Wat een match, wat een spanning :eek:
Ik vond het tegen Japan al spannend, maar nu was het toch een veel betere match. Ongelofelijk hoeveel aanvallen van Brazilië werden afgeslagen of gestopt door Courtois. En prachtige aanvallen van België. Dat wil ik absoluut opnieuw zien in de volgende match! :cool:
Metoto met okselvijvers ?? :lol:

Re: Het afdwaaltopic

697
Kroatië vind ik ook niet super aanvallend ingesteld, hoor... Het voordeel van 2 van die ploegen tegenover elkaar is dan weer wel dat er wel een van de 2 móet komen. Gezien de kwaliteit die er wel in de selectie van Frankrijk zit, zouden zij dat ook prima kunnen doen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

698
paveman wrote:Kroatië vind ik ook niet super aanvallend ingesteld, hoor... Het voordeel van 2 van die ploegen tegenover elkaar is dan weer wel dat er wel een van de 2 móet komen. Gezien de kwaliteit die er wel in de selectie van Frankrijk zit, zouden zij dat ook prima kunnen doen.
Match tegen Argentijnen niet gezien? :-P in knock out peisk dat ze ook wa 'bang' zijn van op achterstand te komen en ze proberen alleszins meer te voetballen dan Engeland en Frankrijk samen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

699
Nee, ik ben eigenlijk pas sinds knock-out fase gaan kijken ;)
Ik ben het zeker met je eens dat ze meer proberen te voetballen en zoals gezegd gun ik het Kroatië ook van harte, zeker meer dan Frankrijk en ook absoluut meer dan Engeland.
Ik ben alleen bang dat het gebrek aan creativiteit (behalve Modric dan, o.a. Rakitic valt me behoorlijk tegen - idd van wat ik gezien heb) ze op zal breken.
Image

Re: Het afdwaaltopic

700
paveman wrote:Nee, ik ben eigenlijk pas sinds knock-out fase gaan kijken ;)
Ik ben het zeker met je eens dat ze meer proberen te voetballen en zoals gezegd gun ik het Kroatië ook van harte, zeker meer dan Frankrijk en ook absoluut meer dan Engeland.
Ik ben alleen bang dat het gebrek aan creativiteit (behalve Modric dan, o.a. Rakitic valt me behoorlijk tegen - idd van wat ik gezien heb) ze op zal breken.
Op dit wk moet het idd veel van modric komen. Perisic en rakitic lijken hun beste vorm lijk niet te halen. Mandzukic werkt wel enorm hard in de spits

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

701
met0t0 wrote:Het heeft toch niet mogen zijn... :|
Nu hopen dat Engeland niet doorgaat naar de finale, anders hebben we 2 ploegen tegenover elkaar die doorgaans liever tegen hun eigen goal plakken :silly: :moe:
Inderdaad erg jammer dat België niet door is gegaan. In elk geval hebben ze zich van hun beste kant laten zien. Nu maar hopen op een WK finale in 2022 tussen België en Nederland. :D Dat zou pas een kraker zijn.
Image
cron