Op deze stormachtige dag mag onze Member van het jaar 2016 zijn geboortedag vieren! Tjeefkeuh van harte gefeliciteerd!
Re: Verjaardagstopic
694Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh, januari is blijkbaar een drukke verjaardagmaand. Kunnen we alleen maar uit afleiden dat mei een zeer vruchtbare maand is ( als ik goed kan tellen toch )
695Gefeliciteerd!
Veel vroeggeboorten bij jou hoorSanity penguin wrote:Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh, januari is blijkbaar een drukke verjaardagmaand. Kunnen we alleen maar uit afleiden dat mei een zeer vruchtbare maand is ( als ik goed kan tellen toch )
698Dat is trouwens echt zo, de lente doet ook iets met mensenSanity penguin wrote:Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh, januari is blijkbaar een drukke verjaardagmaand. Kunnen we alleen maar uit afleiden dat mei een zeer vruchtbare maand is :lol : ( als ik goed kan tellen toch :think : )
Gelukkige verjaardag
699Kijk, goed dat ik mijzelf al ingedekt hadKolm wrote:Gefeliciteerd!
Veel vroeggeboorten bij jou hoorSanity penguin wrote:Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh, januari is blijkbaar een drukke verjaardagmaand. Kunnen we alleen maar uit afleiden dat mei een zeer vruchtbare maand is ( als ik goed kan tellen toch )
702Ha, onze keizer(spinguin) is jarig!
Van harte gefeliciteerd best Sanity! Maak er een mooie dag van.
Van harte gefeliciteerd best Sanity! Maak er een mooie dag van.
703Nog een gelukkige verjaardag aan al diegene die hier de laatste tijd gepasseerd zijn!