Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6961
Kolm wrote:Ik denk dat een zwembril beter helpt dan een gewone bril/zonnebril :p Maar als je al een bril draagt, dan is dat redelijk lastig of je moet zo'n groot snorkelding aandoen :p Even afspoelen voor je begint te snijden kan soms ook helpen.

+/- Voor deze week is het ziekenhuizen even klaar.
--- Uitslag was helaas niet goed, maar behandeling zou tegenwoordig goed genoeg zijn waardoor er vrij goed mee te leven is.
+++ Pilletjes die ik nu even krijg doen al wonderen, op een hele dag enkel 's avonds wat buik/rugpijn hebben is echt een verademing tegenover regelmatig een uur dubbel zitten/liggen van de pijn. Vermoedelijk maskeert het weliswaar enkel de pijn, want op 1-2 dagen is het echt niet volledig genezen. Na ruim een half jaar is dit erg welkom.
Is het chronisch?

++++ Precies vakantie op het werk. Vandaag met drie man in een ganse blok ^^
Image

6962
@ de uiensnijders: Naar het schijn weent een echte vent nooit dus laat in het vervolg uw uien snijden door een echte vent :D
PS: Nee dit is geen sollicitatie om uiensnijder te worden :p

+++ Aven Colony
+++ Mijn citybuilderDNA is terug wakker geschoten, SidRev2 gekocht in de sale op Vita zodat ik altijd en overal kan steden bouwen :D
--- Weinig gametime op de PS4 door d grote vakantie :/
+++ Gelukkig zitten we al over de helft :evil:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

6967
---- vandaag veel BTW proberen doen en we hebben er zin in... :snore:
++ twee nieuwe games aan't downen zodat ik toch af en toe een pauzeke kan pakken
++ eerst Horizon nog uitspelen though
-- kamer moet (alweer) grondig gekuist worden omdat er volgende week mensen komen kijken naar het huis
++ het internet is gereset, weer 150 gb beschikbaar om te downen
Image