Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7006---- Wat een weer!! Onweer en regen tot en met. Dochter vertrekt net vandaag op haar eerste kamp... Hopelijk betert het weer snel.
Geniet er van mijn vakantie eindigt..... NuSora_Lizard wrote:++++ Nog een dag en dan . . . . . vakantie.
- - nog een dag . . .
- - - Dat is inderdaad geen fijn bericht. Ik wens jullie veel sterkte en de kleine ook. Overigens heb ik in mijn vriendenkring iemand die dat zelf ook heeft moeten ondergaan direct na de geboorte en hij is nu een mooie, sterke en slimme knaap van bijna 16. Het gaat dus wel goed komen met de kleine!Elexus wrote:------------ er blijken nu plots zware complicaties te zijn met het kindje van m'n zus... Vanaf het geboren wordt, moet hij een hartoperatie ondergaan... Wij kunnen nu dus echt nooit eens chance hebben in ons familie hé, verdomme toch -_-
Het geluk zit jou inderdaad niet echt mee :/ Veel sterkteElexus wrote:------------ er blijken nu plots zware complicaties te zijn met het kindje van m'n zus... Vanaf het geboren wordt, moet hij een hartoperatie ondergaan... Wij kunnen nu dus echt nooit eens chance hebben in ons familie hé, verdomme toch -_-
Da's een zware operatieElexus wrote:------------ er blijken nu plots zware complicaties te zijn met het kindje van m'n zus... Vanaf het geboren wordt, moet hij een hartoperatie ondergaan... Wij kunnen nu dus echt nooit eens chance hebben in ons familie hé, verdomme toch -_-
Damn, sterkte!Elexus wrote:------------ er blijken nu plots zware complicaties te zijn met het kindje van m'n zus... Vanaf het geboren wordt, moet hij een hartoperatie ondergaan... Wij kunnen nu dus echt nooit eens chance hebben in ons familie hé, verdomme toch -_-
+++ Dat klinkt lekker! Succes! (Koken is leuk)Mr.Wolf wrote:+++ Koken met Robin deel 1: vandaag tonijnsla gemaakt oftewel op zijn heel chique: rillettes van tonijn
++ Wou wel eens leren koken dus was ik zo'n boek voor beginners gaan halen