+- Ons kleine mannetje is gister alweer 5 geworden... Time flies...
--- Jammer dat zijn verjaardag een kutdag was voor Lexi
+++ LEGO Marvel Superheroes 2 al uitgespeeld voor review
-- Tijd vinden om review te pennen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7457Ik ben er al over zenne. Het was gewoon een ongelofelijke pechdag voor mij. Bussen die niet afkwamen, per ongeluk op een hondje z'n staart gestapt, gevallen op de trap met m'n knie waardoor die erg veel pijn deed etc etc.paveman wrote:+- Ons kleine mannetje is gister alweer 5 geworden... Time flies...
--- Jammer dat zijn verjaardag een kutdag was voor Lexi
+++ LEGO Marvel Superheroes 2 al uitgespeeld voor review
-- Tijd vinden om review te pennen
Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Edit:
++ gesprek gisteren ging goed, ben tevreden
++ ondertussen alweer uitgenodigd voor een ander gesprek
-- gevallen gisteren en mijn knie ligt een beetje open
-- ook een uur en een half in de koude moeten wachten omdat de bussen niet afkwamen -_-
++ vaste pc gefixed en printer werkt weer
-- de hoeveelheid appreciatie dat ge krijgt om hier een halve dag in de ijskoude aan dat spel bezig te zitten en dan horen dat het nog niet goed genoeg is
7458----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
7459Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuwNTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
7460gamerke1992 wrote:Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuwNTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
Ik merk een patroon op hier
Gelukkig komt alles wel goed natuurlijk.
7461Het belangrijkste is dat er niets met onze vriendinnen isNTGSruler wrote:gamerke1992 wrote:Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuwNTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
Ik merk een patroon op hier
Gelukkig komt alles wel goed natuurlijk.
7462Ooh ja wees maar Zeker! Auto is vervangbaar..gamerke1992 wrote:
Het belangrijkste is dat er niets met onze vriendinnen is
7463Veel beterschap, Frans!
-- Pas zondag ten vroegste de nieuwe Star Wars kunnen kijken
+ Ticket kost om 10.30u maar 6,50 euro ipv 8,90 euro
-- Cinema is toch maar iets duur
-- Pas zondag ten vroegste de nieuwe Star Wars kunnen kijken
+ Ticket kost om 10.30u maar 6,50 euro ipv 8,90 euro
-- Cinema is toch maar iets duur
7464++++ Weekend!!
++++ Volgende week laatste week werken en dan 3 weken thuis
++++ Volgende week laatste week werken en dan 3 weken thuis
7465Dank je wel daviduvel.
Koorts is inmiddels wel behoorlijk gezakt, maar mijn lijf is volkomen leeg. Kijken hoe we de awards gaan aanpakken.
Koorts is inmiddels wel behoorlijk gezakt, maar mijn lijf is volkomen leeg. Kijken hoe we de awards gaan aanpakken.
7466indien het dezelfde dag was, zaten ze misschien tegen elkaar ?gamerke1992 wrote:Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuwNTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
7467Ze zaten niet tegen elkaar Gamefreak
++++ Kerstboodschappen al in huis!!
++++ Kerstboodschappen al in huis!!
7468Tenzij zijn vriendin een laag muurtje is in regio Brussel zou het kunnen. Maar ik denk niet dat ruler op bakstenen valtGamefreak wrote:indien het dezelfde dag was, zaten ze misschien tegen elkaar ?gamerke1992 wrote:Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuwNTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
+++ vandaag weer les gaan geven in de hogeschool
+++ deze avond personeelsfeest
7469Een baksteen heeft maar weinig inhoud natuurlijkgamerke1992 wrote:
Tenzij zijn vriendin een laag muurtje is in regio Brussel zou het kunnen. Maar ik denk niet dat ruler op bakstenen valt
++++ Vanavond spaghetti!
++++ CoD WW2 multiplayer begint mij te boeien.
7470Ik speel enkel de 'War' modeNTGSruler wrote:Een baksteen heeft maar weinig inhoud natuurlijkgamerke1992 wrote:
Tenzij zijn vriendin een laag muurtje is in regio Brussel zou het kunnen. Maar ik denk niet dat ruler op bakstenen valt
++++ Vanavond spaghetti!
++++ CoD WW2 multiplayer begint mij te boeien.
++ Love my job