Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd Captain!
Thanks guysNTGSruler wrote:Ne gelukkige gewenst!
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd Captain!
Thanks guysNTGSruler wrote:Ne gelukkige gewenst!
ha Kapiteinski, ben je nog eens uit je submarine gekropen ?Captain Witwicky wrote:Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd Captain!Thanks guysNTGSruler wrote:Ne gelukkige gewenst!
Twas niet zo gek verwijdert van mijn verjaardag. Oh en ook de haag deze week nog mogen doen ookmet0t0 wrote:Nog een gelukkige verjaardag!
Hopelijk hebt ge geen gras moeten afdoen op uw verjaardag?
paveman wrote:Alsnog van harte!
Kolm wrote:Gefeliciteerd!
De sub blijft lang onder, hé?Gamefreak wrote:ha Kapiteinski, ben je nog eens uit je submarine gekropen ?
Als voor mij is geen probleem. Tot 16 juni 2019 aanvaard ik wensen voor het jaar 2018Mr.Wolf wrote:Een beetje veel te laat, maar toch een (gemeende) gelukkige verjaardag
OMG is iedereen(!) jarig?oxiraantje wrote:Gelukkige verjaardag iedereen
Gedurende het jaar toch?Captain Witwicky wrote:........
OMG is iedereen(!) jarig?
ja wist je dat nog niet ? De persoon Iedereen is ons euh, nieuwste lid, hij/zij is wel nog wel verlegen want er zijn nog 0 posts van hem/haar..... maar dat loopt wel euh los.....Captain Witwicky wrote:Als voor mij is geen probleem. Tot 16 juni 2019 aanvaard ik wensen voor het jaar 2018Mr.Wolf wrote:Een beetje veel te laat, maar toch een (gemeende) gelukkige verjaardag
OMG is iedereen(!) jarig?oxiraantje wrote:Gelukkige verjaardag iedereen
Als Kroatië wint ben ik ook al content hahaSora_Lizard wrote:Indien België gewonnen zou hebben dan was dat een mooi verjaardagscadeau geweest. Van harte gefeliciteerd fsterchele23. Maak er desonanks een mooie dag van.