Re: Het afdwaaltopic

802
Ik lees momenteel een geweldig boek van Herman Finkers, "De cursus 'Omgaan met teleurstellingen' gaat wederom niet door".

Daarin schrijft hij onder meer zo'n waarheid: "Wat is nou een man zonder vrouw? Een gelukkig hoopje mens."

Dit wilde ik eigenlijk liever onder een andere naam posten want als zij dit straks leest bewijst ze direct Hermans gelijk. :girl:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

803
Sora_Lizard wrote:Ik lees momenteel een geweldig boek van Herman Finkers, "De cursus 'Omgaan met teleurstellingen' gaat wederom niet door".

Daarin schrijft hij onder meer zo'n waarheid: "Wat is nou een man zonder vrouw? Een gelukkig hoopje mens."

Dit wilde ik eigenlijk liever onder een andere naam posten want als zij dit straks leest bewijst ze direct Hermans gelijk. :girl:
een man naar mijn hart me dunkt Sora !

Re: Het afdwaaltopic

804
Wil er iemand nog een voorbeeld van dan wel een bewijs voor het vlindereffect?

Een vreemde chinees wilde een vleermuis in zijn soep en de economie zakt wereldwijd in elkaar en de hele wereld staat stil. :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

805
Sora_Lizard wrote:Wil er iemand nog een voorbeeld van dan wel een bewijs voor het vlindereffect?

Een vreemde chinees wilde een vleermuis in zijn soep en de economie zakt wereldwijd in elkaar en de hele wereld staat stil. :O
ik hoop dat die gozer in kwestie zich, ondanks het niet opzettelijk was, realiseert wat hij gedaan heeft...

Re: Het afdwaaltopic

808
Sora_Lizard wrote:Wat er niet bij verteld wordt is hoe vaak je die moet verschonen.
Dat gaan ze inderdaad goed moeten uitleggen mochten mondmaskers binnenkort meer aangeraden worden. Hoe veel mensen nu een hele dag met hetzelfde mondmasker rondlopen dat ze om de 5 minuten aan en afzetten... :dizzy:

Re: Het afdwaaltopic

809
met0t0 wrote:
Sora_Lizard wrote:Wat er niet bij verteld wordt is hoe vaak je die moet verschonen.
Dat gaan ze inderdaad goed moeten uitleggen mochten mondmaskers binnenkort meer aangeraden worden. Hoe veel mensen nu een hele dag met hetzelfde mondmasker rondlopen dat ze om de 5 minuten aan en afzetten... :dizzy:
Ik zag daarnet iemand met zijn mondmasker in de auto zitten. Dat bewijst voor mij dat mensen het niet begrijpen. In de winkel zie ik geregeld ook mensen die het mondmasker niet over de neus hebben. Dan is het gewoon nutteloos.
Image

Re: Het afdwaaltopic

810
gamerke1992 wrote:Ik zag daarnet iemand met zijn mondmasker in de auto zitten. Dat bewijst voor mij dat mensen het niet begrijpen. In de winkel zie ik geregeld ook mensen die het mondmasker niet over de neus hebben. Dan is het gewoon nutteloos.
Dat mondmasker in de auto vind ik eigenlijk niet zo heel raar... :think:
Als je met de auto naar de supermarkt gaat, dan is het bij de supermarkt wat lastig om je handen goed te wassen en een mondkapje aan te doen. Al helemaal als je misschien eerst naar de supermarkt gaat en vervolgens naar de apotheek of omgekeerd.
Het idee is toch dat je met je handen niet aan het mondkapje zit. Enkel als je het aandoet moet je het boven je neus even aandrukken en dat is ook de reden dat je eerst goed je handen moet wassen. Maar daarna moet je eraf blijven, zelfs bij het uitdoen en weggooien.
Of is er nog iets dat ik mis?

Wat die neus betreft: Dat zie ik ook zoveel... :L:
Image
cron