haha, nice !gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren van vrienden het la corne glas gekregen met de bijhorende bieren. Ik wou dat glas al lang, dus ik ben blij
Re: 'It's all about the drinks'-topic
812Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker.
813Wel die heb ik dus nog nooit gedronken is die zoeter?Elexus wrote:Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker.
Ik heb gisteren een la corne blond gedronken. Ik vond het niet speciaal. Eerder een fris biertje voor bij zomerweer.
814Best zoet ja maar een enorm volle smaak vind ik. Zo eentje waar je echt van kan genieten in de plaats van het gwn achterover te slaan.gamerke1992 wrote:Wel die heb ik dus nog nooit gedronken is die zoeter?Elexus wrote:Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker.
Ik heb gisteren een la corne blond gedronken. Ik vond het niet speciaal. Eerder een fris biertje voor bij zomerweer.
Normaal hou ik eerder van blond bier maar die van Grimbergen heb ik allemaal graag.
815Hopla weer een bier voor op mijn aankooplijstjeElexus wrote:Best zoet ja maar een enorm volle smaak vind ik. Zo eentje waar je echt van kan genieten in de plaats van het gwn achterover te slaan.gamerke1992 wrote:Wel die heb ik dus nog nooit gedronken is die zoeter?Elexus wrote:Ik ben grote fan van Grimbergen geworden. Nu deze aan het drinken en 't is toch ferm lekker.
Normaal hou ik eerder van blond bier maar die van Grimbergen heb ik allemaal graag.
816Hoe geraak je hieraan? Mijn baas heet corne en is ene echtte bierdrinkendegamerke1992 wrote:Ik heb gisteren van vrienden het la corne glas gekregen met de bijhorende bieren. Ik wou dat glas al lang, dus ik ben blij
817Je kan die vinden in bierspeciaalzaken of drankwinkels. Deze kwam uit een bierwinkel in Leuven Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.Colossus wrote:Hoe geraak je hieraan? Mijn baas heet corne en is ene echtte bierdrinkendegamerke1992 wrote:Ik heb gisteren van vrienden het la corne glas gekregen met de bijhorende bieren. Ik wou dat glas al lang, dus ik ben blij
818gamerke1992 wrote:Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.
Dat is dan wel het duurste bierglas dat ik ken, ik heb er nog nergens zo duur zien staan, zelfs niet voor Kwak
819Ik heb een kwakglas van 40€met0t0 wrote:gamerke1992 wrote:Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.
Dat is dan wel het duurste bierglas dat ik ken, ik heb er nog nergens zo duur zien staan, zelfs niet voor Kwak
Wel wat groter als het gewone
820met0t0 heeft er twee gekregen van mijn moeder, ik denk dat ze misschien een euro per stuk heeft betaald, rommelmarkten zijn echt een aanrader voor verzamelaars. Hier in Gent hebben we echt super veel rommelmarktenShAmPi wrote:Ik heb een kwakglas van 40€met0t0 wrote:gamerke1992 wrote:Ik geloof wel dat het glas 25 euro ofzo kost.
Wel wat groter als het gewone
821Ja. Maar ik denk niet dat je dat kwakglas voor een euro zult vinden.
822Wow, zo'n groot glas zal inderdaad wel moeilijk te vinden zijn. Of de mensen willen het niet weg doen, of de mensen die het weg doen hebben het al gebroken onderweg
823als ze hem bij jou vinden is ie in ieder geval leegShAmPi wrote:Ja. Maar ik denk niet dat je dat kwakglas voor een euro zult vinden.
824
Vanmiddag even een heerlijk momentje voor mezelf, lekker wiskey uit me eigen glas,
Genieten!
Edit: amai ineens foto weer gedraaid
Genieten!
825Ik zal zien dat het glas geen drank meer kan verspillen.Colossus wrote: Vanmiddag even een heerlijk momentje voor mezelf, lekker wiskey uit me eigen glas,
Genieten!