Nieuwe aanwinst
Re: 'It's all about the drinks'-topic
827Van Val Dieu kan je de kaas kopen in de Delhaize, lekker hoorgamerke1992 wrote:Nieuwe aanwinst
828Goed om te weten. Dan kan ik dat bij hun bier etenW.O.L.F. wrote:Van Val Dieu kan je de kaas kopen in de Delhaize, lekker hoorgamerke1992 wrote:Nieuwe aanwinst
830Door ziek te zijn toch al een tijd geen bier meer gedronken. Alleen water en thee eigenlijk, zelfs koffie smaakte mij deze middag bijna niet als ik het nog eens opnieuw dronk
831Toen ik ziek was dronk ik gemberthee en steranijs thee. Beide hielpen heel goed tegen misselijkheid. Even goed als medicatie vond ik.met0t0 wrote:Door ziek te zijn toch al een tijd geen bier meer gedronken. Alleen water en thee eigenlijk, zelfs koffie smaakte mij deze middag bijna niet als ik het nog eens opnieuw dronk
832Gember doet inderdaad wonderen. Je kan het ook in melk laten weken (verse gember dan), maar niet te lang, want anders wordt het zot pikant!gamerke1992 wrote:Toen ik ziek was dronk ik gemberthee en steranijs thee. Beide hielpen heel goed tegen misselijkheid. Even goed als medicatie vond ik.met0t0 wrote:Door ziek te zijn toch al een tijd geen bier meer gedronken. Alleen water en thee eigenlijk, zelfs koffie smaakte mij deze middag bijna niet als ik het nog eens opnieuw dronk
833We hebben hier idd ook standaard gembertabletten staan: werkt gegarandeerd tegen misselijkheid!
Het spoelen van de holtes helpt mij vaak ook heel erg goed btw.
834Het spoelen van wat?!paveman wrote:We hebben hier idd ook standaard gembertabletten staan: werkt gegarandeerd tegen misselijkheid!
835De sinusholtesW.O.L.F. wrote:Het spoelen van wat?!paveman wrote:We hebben hier idd ook standaard gembertabletten staan: werkt gegarandeerd tegen misselijkheid!
837Geen idee hoe je dat doet...
En ik was gelukkig niet de enige die zich vragen stelde bij het lezen daarvan...
En ik was gelukkig niet de enige die zich vragen stelde bij het lezen daarvan...
838Google
rhino horn
Ik weet niet of ik de filmpjes aan zou raden (zou wel eens ranzig kunnen worden), maar geeft je wss wel een idee...
rhino horn
Ik weet niet of ik de filmpjes aan zou raden (zou wel eens ranzig kunnen worden), maar geeft je wss wel een idee...
839Wat heeft die er nu mee te maken?paveman wrote:Google
rhino horn
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, een soort theepotje eh?
840Dat werkt geniaalpaveman wrote:Google
rhino horn