++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is.
++++ Fysiek weer top aant komen. Zalig om jezelf te voelen verbeteren.
++++ Weekend.
Goed bezig geweest. Uiteraard zelf ook terug begonnen op de weg.NTGSruler wrote:Veel sterkte aan W.O.L.F en aan Met0t0.
++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is.
++++ Weekend.
van mij ook.Sora_Lizard wrote:Veel sterkte gewenst en vanzelfsprekend ook voor je vriend.
Jammer dat het weer terug minder is. Wil de fysiek vasthouden. Kon makkelijk 100-120km aan maar ik bouw progressief op. Wil niet te grote sprongen maken kwa kilometers.RoyVdW wrote:Goed bezig geweest. Uiteraard zelf ook terug begonnen op de weg.NTGSruler wrote:Veel sterkte aan W.O.L.F en aan Met0t0.
++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is.![]()
++++ Weekend.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Dat is verstandig. Zelf heb ik tijdens de winter blijven MTB'en dus mijn conditie is oké. Ben van plan om ergens volgende week als het goed weer is eens solo aan de 200km te geraken. Normaal was ik van plan om De Langste Dag Challenge mee te doen die toer rond het Ijsselmeer van 310km maar voorlopig geen kandidaten en kost €80 inschrijving en dan nog helemaal naar Amsterdam rijden is wat ver dus zou zware dag worden en dag ervoor nog werken dus. Heb een Garmin gekocht dus kan me daar alleen mee bezig houdenNTGSruler wrote:Jammer dat het weer terug minder is. Wil de fysiek vasthouden. Kon makkelijk 100-120km aan maar ik bouw progressief op. Wil niet te grote sprongen maken kwa kilometers.RoyVdW wrote:Goed bezig geweest. Uiteraard zelf ook terug begonnen op de weg.NTGSruler wrote:Veel sterkte aan W.O.L.F en aan Met0t0.
++++ Woensdag 84km gefietst. Rustig opt gemak. Jammer dat het goede weer terug voorbij is.![]()
++++ Weekend.
LolRoyVdW wrote:Dat is verstandig. Zelf heb ik tijdens de winter blijven MTB'en dus mijn conditie is oké. Ben van plan om ergens volgende week als het goed weer is eens solo aan de 200km te geraken. Normaal was ik van plan om De Langste Dag Challenge mee te doen die toer rond het Ijsselmeer van 310km maar voorlopig geen kandidaten en kost €80 inschrijving en dan nog helemaal naar Amsterdam rijden is wat ver dus zou zware dag worden en dag ervoor nog werken dus. Heb een Garmin gekocht dus kan me daar alleen mee bezig houden
Gerechtigheid is overdreven maar ik snap et, een ajaxfan. Een heel schone match en zeer pijnlijk, maar vernederd is er wa over. Twas nu nie dat eenrichtingsverkeer was e. Kon evengoed 6-6 zijn. Maar net als de match in de copa tege barca weet real blijbaar plots nie mer wat kansen afmaken is.paveman wrote:+++++++++++++++++++++++ AFC Ajax verslaat (vernedert?) Real Madrid, de winnaar van 4 van de laatste 5 edities van de CL, in eigen huis met 1-4!! Wat een gerechtigheid!!
++ Na de bizarre VAR beslissing van een paar weken terug mooi om te zien dat we ook een keer een discutabel moment mee kunnen krijgen (al denk ik dat de bal idd niet volledig over de lijn was - voor de mensen die het gezien hebben)
+++++ Trots op de manier waarop we gewonnen hebben. 100% verdiend dit!
En dat terwijl de discussie daar ook al voor een deel gevoerd werdKolm wrote:Voetbal gaat nu verder in afdwaaltopic
--- Laatste 2 weken gaat het een heel stuk minder naar mijn gevoel
+++ Dragon Quest Heroes II schoot lekker op eens ik de end boss verslagen had
--- Heb nu enkel nog de echte grind trophies over helaas...