Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8641
@met0t0
Veel beterschap gewenst

@gamerke
Veel succes gewenst met de job

+ Omdat ik thuis zit met een knieblessure heb ik eindelijk eens zeer kort de tijd om hier op het forum te zijn
--- Ik mis jullie allemaal
--- maar ik zit dus thuis met een knieblessure
--- en dat tijdens mijn gepland verlof voor E3
--- niet makkelijk om te combineren met thuiswerk
--- veel meer last en bewegingsproblemen dan aanvankelijk gedacht
+++ Ben aangesteld als milieuambtenaar van de gemeente Zwalm in zuidelijk Oost-Vlaanderen
--- na 8 maanden daar tijdelijk te werken kwam ik maar op de 2de plek in de ranking terecht bij de sollicitatie
+/- maar de kerel op de eerste plek verloor interesse ... raar gevoel erover ...
--- En eerst nog een jaar op proef ...
--- Fysiek zware verhuis achter de rug, voel het nog in mijn systeem zitten van 3 maanden geleden
+++ Heb eigen kamer, met PlayStation, laptop en tv
+++ Days Gone
+++ FFXV Ardyn DLC
--- Al een jaar geleden dat Jurassic World Evolution is uigekomen en heb hem nog niet. Ik vertik het om hem te kopen boven de 30€ ... want moet geld sparen voor Collector's Editions die wel de moeite zijn :D
--- Weet soms niet wat eerst te doen
... --- gecombineerd met wat uitstelgedrag ...
--- Kan veel niet afwerken (heeft niks te maken met uitstelgedrag)
+++ Bijna CTR
--- Online events bij Days Gone en CTR op komst ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

8643
Leuk dat je weer eens even langs komt Captain :)
Beterschap met je knie! Ik weet overigens niet hoe ernstig de kwetsuur is (of het ernstig genoeg is om je normaal gesproken hiervoor ziek te melden) en hoe het in België zit, maar als je in NL ziek wordt tijdens je vakantie/verlof kun je je dan alsnog ziekmelden en mogen deze dagen niet van je verlofsaldo af worden getrokken.
Image

8644
Captain Witwicky wrote:+++ Ben aangesteld als milieuambtenaar van de gemeente Zwalm in zuidelijk Oost-Vlaanderen
--- na 8 maanden daar tijdelijk te werken kwam ik maar op de 2de plek in de ranking terecht bij de sollicitatie
Veel sterkte en proficiat met de job en verhuis! :cool:

+ Het gamen vlot toch eens, nu ik hele tijd stil moet zitten...
--- Gips is zo vervelend en ik moet er nog zeker een maand in zitten, ik ga er echt gek van worden, zeker met het warme weer voor volgende week :silly:
--- Ondertussen begint Graspop en zit ik thuis :(

8647
NTGSruler wrote:@Paveman: week redelijk goed verlopen. Morgen laatste dag.
@Met0t0: sterkte volgende week in het gips met die warmte..

--- Warmte die eraan komt.
Ik kijk er ook niet naar uit. Ik begrijp ook echt de mensen niet die in het rond roepen 'YESS 35 GRADEN!'. Ze mogen dat van mij leuk vinden, maar ik begrijp gewoon echt niet vanwaar deze vreugde komt :p

Mijn associatie met deze temperaturen zijn:

- Te warm
- Je kan niets doen
- Zweten
- Verplicht binnen moeten blijven waar het koel is
- Prikkelbaar
- Niet kunnen slapen
- Maar met één ding bezig zijn: hoe hou ik het huis koel of hoe koel ik het 's avonds weer af

Een pluspunt is dat we onze nieuwe zonwering eens goed zullen kunnen uittesten. Ik vraag mij alleen af of ik het ventilatiesysteem best uitschakel, om te voorkomen dat er warme lucht naar binnen komt. :think:

+++ Weekend
+++ Eerste week van nieuwe job achter de rug
+++ Ik vond het super leuk
Image

8650
Sora_Lizard wrote:Beterschap met je knie en welkom terug al is het zo te horen slechts tijdelijk!
Thx, maar twas nooit mijn bedoeling om "afwezig" te zijn. Is mijn bedoeling nog steeds niet. Maar soms neemt het leven een andere wending ...
gamerke1992 wrote:Ik kijk er ook niet naar uit. Ik begrijp ook echt de mensen niet die in het rond roepen 'YESS 35 GRADEN!'. Ze mogen dat van mij leuk vinden, maar ik begrijp gewoon echt niet vanwaar deze vreugde komt :p

Mijn associatie met deze temperaturen zijn:

- Te warm
- Je kan niets doen
- Zweten
- Verplicht binnen moeten blijven waar het koel is
- Prikkelbaar
- Niet kunnen slapen
- Maar met één ding bezig zijn: hoe hou ik het huis koel of hoe koel ik het 's avonds weer af
Ik kijk ook niet uit naar de hitte ... gelukkig ga ik nu wel een ventilator kopen voor mijn kamer.
met0t0 wrote:Veel sterkte en proficiat met de job en verhuis!

+ Het gamen vlot toch eens, nu ik hele tijd stil moet zitten...
--- Ondertussen begint Graspop en zit ik thuis
Jij ook met je voet in het gips. Ik vind nu blijkbaar ook heel even meer tijd om te gamen.
Heb je Graspop wat kunnen volgen? Ik kijk naar de livestream van sommige bands.
paveman wrote:Leuk dat je weer eens even langs komt Captain
Beterschap met je knie! Ik weet overigens niet hoe ernstig de kwetsuur is (of het ernstig genoeg is om je normaal gesproken hiervoor ziek te melden) en hoe het in België zit, maar als je in NL ziek wordt tijdens je vakantie/verlof kun je je dan alsnog ziekmelden en mogen deze dagen niet van je verlofsaldo af worden getrokken.
Mijn kwetsuur wordt maar erger ... eerst een week afwezig, dan na controle 2 weken erbij + echografie, nu weer op controle, klachten blijven, 3 weken erbij (dus 6 in totaal) en een MRI ...

+++ Days Gone
+++ CTR
+++ Samen met broer en zus co-op CTR, zoals vroeger :D
--- Veel stress over het regelen van lopende opdrachten die ik thuis kan opvolgen van mijn werk ...
--- Hopelijk denken ze niet te negatief over mij daar nu met mijn knie, tis niet makkelijk voor mij ook ...
--- Vandaag wat ziekjes geweest, 8 toiletbezoeken in 3 uren ...
--- De warmte ...
--- Zeer slecht geslapen vandaag
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2