dit is niet zomers, dit is tropisch, dit weer hoort hier niet thuis in Europa !Sora_Lizard wrote:Deze 'zomerse' temperaturen zijn inderdaad verre van aangenaam.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8658Ik ben erg benieuwd of het gelukt is en of het gesmaakt heeftShAmPi wrote:++++ aan het testen of je een ei kan bakken op je terrastegel
++++ FUN FUN FUN
----- opkuiswerk
Als het niet gelukt is, kun je Sora altijd vragen om te helpen. Hij schijnt het kraken van eitjes inmiddels onder de knie te hebben
(in KH III)
8659+ - Uit het opkuiswerk meen ik te mogen afleiden dat het niet helemaal gelukt is.
- - Hmm, thuis heb ik er geen moeite mee en lukt het altijd zonder problemen. Daarom zal ik ook nooit een topkok worden denk ik.
- - Hmm, thuis heb ik er geen moeite mee en lukt het altijd zonder problemen. Daarom zal ik ook nooit een topkok worden denk ik.
8660Waar speel je Kingdom Hearts 3 dan? Aangezien het niet echt wilde lukken en thuis lukt het zonder problemenSora_Lizard wrote:+ - Uit het opkuiswerk meen ik te mogen afleiden dat het niet helemaal gelukt is.
---- Te warm
8661--- Net een ferme deuk gekregen in mijn CTR-ego
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
8662Met thuis bedoelde ik IRL. Dan is een eitje bakken een eitje.Marty wrote:Waar speel je Kingdom Hearts 3 dan? Aangezien het niet echt wilde lukken en thuis lukt het zonder problemenSora_Lizard wrote:. . .
---- Te warm
+++ Het koelt lekker af.
8663----- Heel druk jaar gehad!
++++++ Ik ben van alles geslaagd in mijn eerste jaar IT. Heb nu een resultaat van 72%!
-------------------- Warm
++++++ Ik ben van alles geslaagd in mijn eerste jaar IT. Heb nu een resultaat van 72%!
8664++++ De voordelen van aan de Kust te wonen. 18 graden hier vandaag! Zalig na die 2 tropische dagen!!
8665++ Gefeliciteerd!Mr.Wolf wrote:----- Heel druk jaar gehad!
8666Goed gedaan!Mr.Wolf wrote:----- Heel druk jaar gehad!
8667Het geel is perfect gelukt. Het wit niet echtpaveman wrote:Ik ben erg benieuwd of het gelukt is en of het gesmaakt heeftShAmPi wrote:++++ aan het testen of je een ei kan bakken op je terrastegel
++++ FUN FUN FUN
----- opkuiswerk
Als het niet gelukt is, kun je Sora altijd vragen om te helpen. Hij schijnt het kraken van eitjes inmiddels onder de knie te hebben
(in KH III)
Vooral doordat een terrastegel eigenlijk warmte tegengaat
Moest het op een gewone steen zijn het had perfect gelukt.
Het was wel HEEEEEL lekker!
Broodje geroosterd en hopla
8668Haha! Mooi om te horen dat het gesmaakt heeft en dat het dus gewoon kan!ShAmPi wrote:Het geel is perfect gelukt. Het wit niet echt : )
Vooral doordat een terrastegel eigenlijk warmte tegengaat
Moest het op een gewone steen zijn het had perfect gelukt.
Het was wel HEEEEEL lekker!
Broodje geroosterd en hopla
Gefeliciteerd! Goed gedaan! En mooi om te zien dat de keuze voor IT goed heeft uitgepakt!Mr.Wolf wrote:----- Heel druk jaar gehad!
Don't worry: destijds was je er waarschijnlijk ook niet gelijk zo goed in. Het heeft waarschijnlijk gewoon weer even tijd nodig om opgepoetst te wordenCaptain Witwicky wrote:--- Net een ferme deuk gekregen in mijn CTR-ego
8669Nee, helemaal niks van gevolgd. Dat maakte het net extra vervelend om eraan te denken dat ik er niet bij ben.Captain Witwicky wrote:Heb je Graspop wat kunnen volgen? Ik kijk naar de livestream van sommige bands.
Nu is het vooral afwachten voor wanneer ik terug ga kunnen/mogen lopen om te beslissen welke andere optredens ik deze zomer nog ter vervanging kan doen.
+ Halverwege periode in de gips
--- Nog de volle 3 weken in de gips...
8670++++ Nog de volle 3 weken gamen?met0t0 wrote: --- Nog de volle 3 weken in de gips...