Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8716@Kolm. Regen ok, maar blijkbaar ook drukkend warm zaterdag. Hopelijk brengt de regen dan wat verkoeling.
Gelukkig maar dat ik 'altijd' in een S5 mag stappen! (en ook best vaak in de A6, wat meer een comfort auto is)NTGSruler wrote:Dat heb ik ook met mijn wagen!gamerke1992 wrote:
Jazeker, de auto rijdt echt heel fijn. Ik heb er nu een 2000km mee gereden en het comfort is alleen maar gestegen. Ik moest deze denk ik ook nog een beetje los rijden.
Ik wordt elke keer gelukkig wanneer ik er in stap
Ipv altijd in een RS5 ofzo te moeten stappen. Pfffff
Succes vandaag met0t0!!met0t0 wrote:Ik heb al gehoord en fragmenten gezien dat de nieuwe show inderdaad nogal de moeite is! Ik heb ze al 1x op Graspop gezien en dat was ook indrukwekkend, het is toch wel speciaal om een optreden met zoveel show erbij te hebben.Mr.Wolf wrote:+++++++++++ Rammstein was f****** fenomenaal. Geweldig dat ik ze live heb mogen meemaken. Nog nooit zoveel show gezien op 1 avond tijd
??? Morgen terug naar het ziekenhuis om mijn gips ervan te laten halen en foto's te maken. Ik hoop op goed nieuws, maar alles blijft zo onzeker...
+ Afgelopen dagen nog eens rustig veel kunnen gamen
--- Heel onzeker wat er de komende dagen/week gaat gebeuren, hangt allemaal af van hoe het met mijn voet is en of ik al dan niet uit de gips mag
Ach, maar 96pk en 100Nm koppel inderdaad!NTGSruler wrote:S5 dan. Veel verschil zal er niet zijn
Ik hoop het voor je en voor allemaal . . .NTGSruler wrote:. . . .
++++ Maandag en dinsdag thuis. Hopelijk is de grootste warmte daarna weer verdwenen.
++++ Het worden wss gamedagjes. Mijn goesting terug gevonden.
Aangezien hij niet meer reageert vrees ik voor het ergsteNTGSruler wrote:Overleefd Sora?