Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8791
met0t0 wrote:Vreemd dat hij gewoon verdwijnt... :q:
Ik heb hem in mijn downloadlijst staan, dus waarschijnlijk zal ik hem dan niet meer kunnen binnenhalen? Zal het ooit wel zien, als ik mijn PS3 nog eens opstart :-"
Als je hem in je downloadlijst hebt staan, zal je hem altijd opnieuw kunnen downloaden (indien van psplus, moet je psplus nog actief zijn om effectief te kunnen spelen). Alleen moet je je dan wel door je downloadlijst worstelen tot je hem daar gevonden hebt. Sony heeft nog altijd geen zoekfunctie gebouwd voor je downloadlijst... Persoonlijk raad ik aan om dat via store.playstation.com te doen en hem daar naar je PS3 te laten downloaden want via de store op de PS3 word je helemaal gek en via transaction management op je PS3 gaat het ook nog wel voor recente dingen, maar voor oude dingen ook een drama.
Ik las een tijdje geleden dat er wel plug-ins zouden zijn voor je browser die dan een zoekfunctie voor de downloadlijst vormen, maar heb het zelf nog niet getest.

+++ Uncharted 2 100% :party:
+++ Met heel veel dank aan fsterchele voor alle hulp! :cool:
--- Uncharted 3 lijkt nu wel onmogelijk geworden met een goeie 3 weken te gaan... :|
Image

8792
Veel chance met U3 Kolm. Zo geobsedeerd door trophies ineens?

-Al bijna 2 maanden niet meer gegamed.
-Geen goesting/tijd
+Op't werk alles goed
++Nieuwe HP laptop na vele jaren met een slome Acer te hebben gezeten
+Auto rijd soepel en is na 2 jaar nog zo goed als nieuw, geen enkel mankement bij onderhoud.
-Weinig op het forum
+Post hier ook nog eens
-Na anderhalf jaar nog steeds single na relatie van dezelfde termijn
+-Volgende week speeddaten
-Vind het nog altijd best warm sinds die hittegolf dus vaak bij de minste inspanning zweten
...

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

8794
W.O.L.F. wrote:++ Weer aan het werk (sinds vorige week), ik hou van mijn werk, jammer dat het contract in december afloopt (project is gedaan, dus heeft niets met mij te maken)
+++ Thuis werken met de professionele hulp van Jerome de kat :p
Wow dat zie je bijna nooit iemand die zo graag werkt. Mooie liedjes duren zelfs dan niet lang. Zou mezelf meer moeten wijsmaken dat ik ook ervan hou dan gaat het des te sneller voorbij
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

8798
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++ Terug van Spanje
+++++ De afgelopen maand veel gewerkt in de maxi toys, en nu eindelijk terug wat rust
------/++++ Dingen regelen voor New York
dat is het vorige Bart Smit niet ??
Yup, Bart Smit (en Intertoys) zijn dus failliet verklaard. Maar Maxi Toys heeft, al een geluk, toch nog de winkel van Geel overgenomen.
Image

8800
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++ Terug van Spanje
+++++ De afgelopen maand veel gewerkt in de maxi toys, en nu eindelijk terug wat rust
------/++++ Dingen regelen voor New York
dat is het vorige Bart Smit niet ??
Yup, Bart Smit (en Intertoys) zijn dus failliet verklaard. Maar Maxi Toys heeft, al een geluk, toch nog de winkel van Geel overgenomen.
ach ja just, Intertoys. En dan had je nog ToyChamp....

toy toy toy.....

8801
RoyVdW wrote:
W.O.L.F. wrote:++ Weer aan het werk (sinds vorige week), ik hou van mijn werk, jammer dat het contract in december afloopt (project is gedaan, dus heeft niets met mij te maken)
+++ Thuis werken met de professionele hulp van Jerome de kat :p
Wow dat zie je bijna nooit iemand die zo graag werkt. Mooie liedjes duren zelfs dan niet lang. Zou mezelf meer moeten wijsmaken dat ik ook ervan hou dan gaat het des te sneller voorbij
Image
Veel hangt voor mij ook af van de mensen waarmee ik werk, de vrijheid en het vertrouwen die toch samen gaan met ondersteuning. Het is niet dat mijn werk alle dagen een feest is of dat ik geen weekend of vakantie hoef, ik ben gewoon heel dankbaar voor deze job :)

+++ Bierfestival was heel fijn :)
+++ Zalig rustige zondag gehad :)