Als je hem in je downloadlijst hebt staan, zal je hem altijd opnieuw kunnen downloaden (indien van psplus, moet je psplus nog actief zijn om effectief te kunnen spelen). Alleen moet je je dan wel door je downloadlijst worstelen tot je hem daar gevonden hebt. Sony heeft nog altijd geen zoekfunctie gebouwd voor je downloadlijst... Persoonlijk raad ik aan om dat via store.playstation.com te doen en hem daar naar je PS3 te laten downloaden want via de store op de PS3 word je helemaal gek en via transaction management op je PS3 gaat het ook nog wel voor recente dingen, maar voor oude dingen ook een drama.met0t0 wrote:Vreemd dat hij gewoon verdwijnt...
Ik heb hem in mijn downloadlijst staan, dus waarschijnlijk zal ik hem dan niet meer kunnen binnenhalen? Zal het ooit wel zien, als ik mijn PS3 nog eens opstart
Ik las een tijdje geleden dat er wel plug-ins zouden zijn voor je browser die dan een zoekfunctie voor de downloadlijst vormen, maar heb het zelf nog niet getest.
+++ Uncharted 2 100%
+++ Met heel veel dank aan fsterchele voor alle hulp!
--- Uncharted 3 lijkt nu wel onmogelijk geworden met een goeie 3 weken te gaan...