+++ Mooi zonnig weer zonder de hitte van afgelopen zomer
--- Drukke weken in het vooruitzicht
+ Het lukt nu al goed om zonder krukken rond te lopen...
--- ... al blijft de zwelling in mijn voet. Daardoor nogal onzeker over hoe goed de vooruitgang eigenlijk is
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8822ga maar es naar San Francisco !!Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
8823Dat staat zeker en vast op de planning! Ooit al geweest?Gamefreak wrote:ga maar es naar San Francisco !!Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
8824+++ Mooie afwisseling tussen rustig en knus thuis werken (podcasts maken) en op mijn geliefde vakgroep gevonden
- Het is echt net iets te druk deze week, veel laat slapen, weinig tijd voor elkaar...
- Het is echt net iets te druk deze week, veel laat slapen, weinig tijd voor elkaar...
8825ik niet, mijn ouders. Ze zeiden dat je er bijna over de daklozen struikelde...Mr.Wolf wrote:Dat staat zeker en vast op de planning! Ooit al geweest?Gamefreak wrote:ga maar es naar San Francisco !!Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
8826Armoede lijkt in de VS wel een groot probleem! Heb ook redelijk wat armen en daklozen gezien. Iemand lag zelfs in het midden van straat aangezien hij liever wou sterven dan zo verder te levenGamefreak wrote:ik niet, mijn ouders. Ze zeiden dat je er bijna over de daklozen struikelde...Mr.Wolf wrote:Dat staat zeker en vast op de planning! Ooit al geweest?Gamefreak wrote:ga maar es naar San Francisco !!Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
8827+ Nieuwe iOS update en het voelt weer alsof ik een nieuwe telefoon heb!
+++ Heldere nacht, 4 vallende sterren in een half uur gezien waarvan een extreem heldere!
+++ Heldere nacht, 4 vallende sterren in een half uur gezien waarvan een extreem heldere!
8828En dan vragen wij ons af waarom Trump verkozen werd. Als je zo moet leven grijp je alles aan dat heel misschien verbetering brengt... Viel dat even tegen...Mr.Wolf wrote:Armoede lijkt in de VS wel een groot probleem! Heb ook redelijk wat armen en daklozen gezien. Iemand lag zelfs in het midden van straat aangezien hij liever wou sterven dan zo verder te levenGamefreak wrote:ik niet, mijn ouders. Ze zeiden dat je er bijna over de daklozen struikelde...Mr.Wolf wrote:Dat staat zeker en vast op de planning! Ooit al geweest?Gamefreak wrote:ga maar es naar San Francisco !!Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
+++ Rustig weekend en eindelijk mijn verjaardag vieren met met0t0
8829+ Weekend valt een stuk rustiger uit dan verwacht
--- Komende week zal weer weinig slaap in het vooruitzicht
+++ Stappen zonder krukken lukt nu goed
--- Nog altijd pijnlijke steken in mijn voet waarvan ik twijfel of het nog wel normaal is en bij het herstel hoort
--- Komende week zal weer weinig slaap in het vooruitzicht
+++ Stappen zonder krukken lukt nu goed
--- Nog altijd pijnlijke steken in mijn voet waarvan ik twijfel of het nog wel normaal is en bij het herstel hoort
8831Edit: bij nader inzien (en een friendly reminder) lijkt het me beter hier geen politieke discussie te voeren.W.O.L.F. wrote:En dan vragen wij ons af waarom Trump verkozen werd. Als je zo moet leven grijp je alles aan dat heel misschien verbetering brengt... Viel dat even tegen...
+++ Rustig weekend en eindelijk mijn verjaardag vieren met met0t0
8832Ja logisch dat het daar duur is. Times Square is dan ook het epicentrum van het epicentrum. Ga verder weg dan is het goedkoper Ik zat in een 4 sterrenhotel Sheraton met alles eraan en erop op ongeveer 40km van Manhatten. Perfect ontbijt en fastfood heb ik er eigenlijk niet gegeten. Telkens afwisselend een andere wereldkeuken. Was wel een georganiseerde rondreis via Opportunity en de lunch was in een prijspakket Grave stad ja, maar gezien is gezien. Broadway heb ik ook gedaan, maar was 100 dollar wat wel duur is, maar ik heb het eens gezien en het was indrukwekkend. Ik ga ooit nog wel eens zelfstandig terug om musea te bezoeken en misschien het nachtleven eens bezien of de andere deelstaten ipv enkel Manhattan.gamerke1992 wrote:Neen wij zaten in het Riu Plaza Time Square hotelgamerke1992 wrote:Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slecht wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
8833Volgens het reisbureau waren de prijzen redelijk hard hetzelfde qua hotels in Manhattan. We hebben 3 sterrenhotels gezien ver uit de buurt, die meer kosten dan ons 4.5 sterren hotel. Het hotel vond ik van prijs wel goed. Het is vooral het eten dat overal strontduur is Al een geluk dat er om elke hoek een mcdonalds of taco bell was. Hoop toch om ooit nog eens terug te gaan, maar dan een andere staat hahaRoyVdW wrote:Ja logisch dat het daar duur is. Times Square is dan ook het epicentrum van het epicentrum. Ga verder weg dan is het goedkoper Ik zat in een 4 sterrenhotel Sheraton met alles eraan en erop op ongeveer 40km van Manhatten. Perfect ontbijt en fastfood heb ik er eigenlijk niet gegeten. Telkens afwisselend een andere wereldkeuken. Was wel een georganiseerde rondreis via Opportunity en de lunch was in een prijspakket Grave stad ja, maar gezien is gezien. Broadway heb ik ook gedaan, maar was 100 dollar wat wel duur is, maar ik heb het eens gezien en het was indrukwekkend. Ik ga ooit nog wel eens zelfstandig terug om musea te bezoeken en misschien het nachtleven eens bezien of de andere deelstaten ipv enkel Manhattan.gamerke1992 wrote:Neen wij zaten in het Riu Plaza Time Square hotelgamerke1992 wrote:Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slecht wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?Mr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
8834Zoals gedacht worden de maanden richting Kerstmis weer ongelooflijk druk In oktober waarschijnlijk een week op zee met 2 weekends in. Invliegen in Cádiz Spanje, aan boord gaan en een week later aanmeren in Lissabon
November 2 weken op zending naar Afrika..
+++++ Ik ga financieel wel een mooi eindejaar tegemoet op die manier..
8835Cool dat je al die locaties kan zien natuurlijk. En jammer dat je zo lang van huis bent. Gelukkig geeft dat jou een financiele compensatieNTGSruler wrote:Zoals gedacht worden de maanden richting Kerstmis weer ongelooflijk druk In oktober waarschijnlijk een week op zee met 2 weekends in. Invliegen in Cádiz Spanje, aan boord gaan en een week later aanmeren in Lissabon
Ik vertrek zondag een week naar UK. Langs de ene kant vind ik dat zeer fijn, maar dat ik mijn vriendin dan een week 'in de steek' laat is dan weer jammer.
+++ borderlands 3
+- veel te drukke dagen op het werk
--- weinig tijd
+++ mijn vriendin heeft eindelijk een job beet sinds deze week.