@witwicky niet bepaald... Vanavond hele verhaal.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
92Ik ben daar ook nooit goed in geweest.dividedx11 wrote:@witwicky niet bepaald... Vanavond hele verhaal.
Aan alle gefeliciteerden, gelukkige verjaardag!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
93Ik weet dat die iPhones die vermelding er automatisch bijzetten, maar het klinkt zo opschepperig (Heeft niets met u persoonlijk te maken eh divided )dividedx11 wrote:Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk.
--- Weinig concentratie en kom maar niet tot rust
94Oei, klinkt inderdaad vrij opdschepperig Maar tis niet dat ik die zelf heb gekocjt hoor, mijn vader kreeg de nieuwe iPhone en daarom heb ik de oude gehad, anders zou ik nooit een iPhone hebben.W.O.L.F. wrote:Ik weet dat die iPhones die vermelding er automatisch bijzetten, maar het klinkt zo opschepperig (Heeft niets met u persoonlijk te maken eh divided )dividedx11 wrote:Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk.
--- Weinig concentratie en kom maar niet tot rust
95--------- HAAAAAAAA, stom groepswerk maat. Morgen moet het binnen zijn en nu schieten ze allemaal wakker zen, plots ondervinden ze dat onze presentatie toch op niet veel gaat trekken en dit en dat en de presentatie moet nog compleet samengezet worden in PowerPoint, djeezes man, wat is me dat voor iets.
96Ik denk dat je signature van tapatalk kan afzetten hoor
97Zal het straks eens zoeken, op school maar even vlug geinstalleerd, nog niet echt naar de instellingen gekeken.ShAmPi wrote:Ik denk dat je signature van tapatalk kan afzetten hoor
98- Omdat het de laatste OPM is...
+ Voor de mooie cover!
EDIT:
- De instellingen van Tapatalk zijn dus niet account gebonden
--- Van dat zwemmen nu dus, het was weer wreed plezant... We moesten duiken, wat ik normaal gezien echt niet goed kan maar het lukt toch een beetje. Ik ben zowieso al zeer stress gevoelig en heb al snel last van mijn zelfbeeld. Ik heb hiervoor meer stress dan voor een examen, het is ver gekomen. Zelfs heel mijnen zondag niet van op mijn gemak geweest. Toen stonden we daar. In het begin ging het nog redelijk, al was mijn uithouding ook zeker niet wat ze moet zijn. Maar toen moesten we duiken. Niet op punten ofzo, maar mevrouw stond wel te kijken, het was aan mij, ik spring in het water en val recht op mijn maag; nog nooit zo hard gehad. M'n buik werd zo rood als een tomaat en door de schaamte voelde ik zelfs niet dat ik pijn had, wat achteraf wel het geval was. Ik stap uit het water en loop dan toch wel recht met mijn kop tegen de glijbaan, waar ik ook niet veel van heb gevoeld door de schaamte, maar ik moet zeggen dat het toch een serieuze buil geworden is. Ik hoor jullie lachen, natuurlijk is het grappig als iemand zo iets tegenkomt; ik zou ook lachen. Maar wat sommige dan weer doen is echt uitlachen en er voor de rest van de dag dan ook niet meer stoppen. Stonden er dan nog wat ouderejaars in het zwembad naast mij en ook heel die klas lag plat van het lachen. Toen begon zo'n kerel fel te doen tegen mij, maar die ging gelukkig niet door. Deze les was nog 1000x erger dan de vorige. Gelukkig hebben we al hele tijd sinds we zwemmen hebben een interimaris, maar volgende les (wat gelukkig de laatste is van dit jaar) komt hij waarschijnlijk terug. Dan zal het nog veel erger worden. Wat een rotdag Sorry alsk aan het neuten ben.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
+ Voor de mooie cover!
EDIT:
- De instellingen van Tapatalk zijn dus niet account gebonden
--- Van dat zwemmen nu dus, het was weer wreed plezant... We moesten duiken, wat ik normaal gezien echt niet goed kan maar het lukt toch een beetje. Ik ben zowieso al zeer stress gevoelig en heb al snel last van mijn zelfbeeld. Ik heb hiervoor meer stress dan voor een examen, het is ver gekomen. Zelfs heel mijnen zondag niet van op mijn gemak geweest. Toen stonden we daar. In het begin ging het nog redelijk, al was mijn uithouding ook zeker niet wat ze moet zijn. Maar toen moesten we duiken. Niet op punten ofzo, maar mevrouw stond wel te kijken, het was aan mij, ik spring in het water en val recht op mijn maag; nog nooit zo hard gehad. M'n buik werd zo rood als een tomaat en door de schaamte voelde ik zelfs niet dat ik pijn had, wat achteraf wel het geval was. Ik stap uit het water en loop dan toch wel recht met mijn kop tegen de glijbaan, waar ik ook niet veel van heb gevoeld door de schaamte, maar ik moet zeggen dat het toch een serieuze buil geworden is. Ik hoor jullie lachen, natuurlijk is het grappig als iemand zo iets tegenkomt; ik zou ook lachen. Maar wat sommige dan weer doen is echt uitlachen en er voor de rest van de dag dan ook niet meer stoppen. Stonden er dan nog wat ouderejaars in het zwembad naast mij en ook heel die klas lag plat van het lachen. Toen begon zo'n kerel fel te doen tegen mij, maar die ging gelukkig niet door. Deze les was nog 1000x erger dan de vorige. Gelukkig hebben we al hele tijd sinds we zwemmen hebben een interimaris, maar volgende les (wat gelukkig de laatste is van dit jaar) komt hij waarschijnlijk terug. Dan zal het nog veel erger worden. Wat een rotdag Sorry alsk aan het neuten ben.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Last edited by dividedx11 on 23 Feb 2015 19:34, edited 1 time in total.
99Ik blijf dat "en deze keer menen we het" raar vinden. Ik zie de humor er wel van in, maar aan de andere kant is het toch wat zwartgallig
+ had dagje verlof vandaag.
100Ochja, het is wel goed bedoelt hoor. Omdenduur denken de mensen dat ze altsmaar een afscheidsnummer uitbrengenSanity penguin wrote:Ik blijf dat "en deze keer menen we het" raar vinden. Ik zie de humor er wel van in, maar aan de andere kant is het toch wat zwartgallig
101Bedankt Frans, Elexus en Divided!
-- Misschien moet ik vandaag eens op tijd gaan slapen
-- Misschien moet ik vandaag eens op tijd gaan slapen
102--- Laatste OPM is heel dichtbij
Morgen ligt hij in de winkels, neem ik aan? Dan zal ik er maar eens om gaan.
--- Ongelofelijk drukke dag achter de rug en morgen zal niet veel beter zijn
+++ La Chouffe
+++ La Chouffe
103Ik ga er ook proberen omgaan, maar zal nipt worden voor mij. Winkel gaat om 8u open en school begint om 10 na 8 en er zit ongeveer 1km tussenmet0t0 wrote:--- Laatste OPM is heel dichtbij
+++ La Chouffe
104Dat is wel niet leuk om te lezen wat er met je gebeurt is Zelfspot is belangrijk maar begrijpelijk dat dit nu niet het geval was. Trek het je niet teveel aan, smijt het van je af, of probeer dat toch te doen. Mensen die je uitlachen i.p.v. lachen en er mee blijven doorgaan zijn eikels. Ik heb nooit geduikt omdat ik nooit zo gevorderd was. Ik weet eigenlijk wel niet waarom ik zo slecht ben in zwemmen...lag het aan de instructeur? Dit topic is gemaakt om te neuten, maar wat je schrijft is ook niet echt neuten. Je hebt gewoon een zeer slechte dag achter de rug en dat wil je hier ventileren, want in tegenstelling tot je klas enzo, zijn er hier die dat respecteren en je begrijpendividedx11 wrote:--- Van dat zwemmen nu dus, het was weer wreed plezant... We moesten duiken, wat ik normaal gezien echt niet goed kan maar het lukt toch een beetje. Ik ben zowieso al zeer stress gevoelig en heb al snel last van mijn zelfbeeld. Ik heb hiervoor meer stress dan voor een examen, het is ver gekomen. Zelfs heel mijnen zondag niet van op mijn gemak geweest. Toen stonden we daar. In het begin ging het nog redelijk, al was mijn uithouding ook zeker niet wat ze moet zijn. Maar toen moesten we duiken. Niet op punten ofzo, maar mevrouw stond wel te kijken, het was aan mij, ik spring in het water en val recht op mijn maag; nog nooit zo hard gehad. M'n buik werd zo rood als een tomaat en door de schaamte voelde ik zelfs niet dat ik pijn had, wat achteraf wel het geval was. Ik stap uit het water en loop dan toch wel recht met mijn kop tegen de glijbaan, waar ik ook niet veel van heb gevoeld door de schaamte, maar ik moet zeggen dat het toch een serieuze buil geworden is. Ik hoor jullie lachen, natuurlijk is het grappig als iemand zo iets tegenkomt; ik zou ook lachen. Maar wat sommige dan weer doen is echt uitlachen en er voor de rest van de dag dan ook niet meer stoppen. Stonden er dan nog wat ouderejaars in het zwembad naast mij en ook heel die klas lag plat van het lachen. Toen begon zo'n kerel fel te doen tegen mij, maar die ging gelukkig niet door. Deze les was nog 1000x erger dan de vorige. Gelukkig hebben we al hele tijd sinds we zwemmen hebben een interimaris, maar volgende les (wat gelukkig de laatste is van dit jaar) komt hij waarschijnlijk terug. Dan zal het nog veel erger worden. Wat een rotdag Sorry alsk aan het neuten ben.
--- Verdomme, mijn vader maakt een leugen, en baseert zich dan daarop om mij terug te "straffen" of te waarschuwen...hij maakte het 4x erger dan het is
--- Vanochtend weer al die vragen rond mijn hoofd smijten om te zien of ik wel gedaan heb wat ik zou moeten doen...
--- Verdomme, sommige dingen zijn uitverkocht in online shops...ik haat het dat ik die nu niet meer aan normale prijs terug vind of dat de stock is uitgeput...had ik maar een paar centjes extra...
+++ Regen
+++ Ridiculousness
+++ Donderdag nieuwe seizoen Dual Survival en zondag nieuwe serie Years of Living Dangerously (ziet er interessant uit)
+++/--- Nog 3 dagen
+++/--- Nog 25 dagen
+++/--- Nog 108 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
105--- Niet echt actief hier voor de moment, het is mij allemaal even te druk :o
+++ Zal nog wel beter zeker?
+++ Zal nog wel beter zeker?