Ik ga altijd op vrijdagavond rond 20u winkelen (de winkel sluit om 21u). Normaal is het dan altijd rustig maar ik krijg het idee dat meer en meer mensen hun winkelmomenten aan het opschuiven zijn Ik moet zeggen dat mijn gedrag in de winkel zelf bijna niet veranderd is. Uiteraard probeer ik zo snel mogelijk mensen te passeren en blijf ik wat uit de mensen hun buurt, maar ik ga niet blijven gapen naar producten die ik niet nodig heb omdat er iets verder een persoon in de gang staat. In een winkel ga je eenmaal wat dichter bij elkaar zijn, niks aan te doen.Marty wrote:Dit. Ik werk in een supermarkt en begin van vorige week hielden ze zich aardig aan de regels. Maar toen kwam donderdag (blij dat ik vrijdag en zaterdag vrij was), drukte voor pasen. En wat doet iedereen. Om 8 uur voor de deur staan en met zn allen naar binnen zonder ook maar afstand te houden. Raar volk. Zolang ze maar hun boodschapjes hebben vinden ze het volgens mij wel goedNTGSruler wrote:Toch een vrolijk Pasen gewenst. Als ik het zo zie, hoor en lees trekken de mensen zich minder en minder van de maatregelen aan..
++ Nog één dag tot vakantie
- Mijn werklaptop toch maar mee naar huis nemen. Dan kan ik 's avonds mijn mail bekijken om te vermijden dat ik maandag voor verrassingen kom te staan die ik tegen dinsdag moet oplossen.