gamerke1992 wrote:Captain Witwicky wrote:
+++ Platinum Days Gone
Congrats! Is het een leuke platinum om te behalen? Ik bedoel dan vooral niet te frustrerend enzo.
+++ days gone is echt een leuke game! Ik herinner mij dat de reviews slecht waren door bugs enzo, maar dat is nu zeker niet meer het geval.
Ik was ook eerst aan het twijfelen over de game, maar heb nooit spijt gehad dat ik de Collector's Edition kocht, het werd direct een van mijn meest favoriete games. Qua Platinum is er niets moeilijk of frustrerend aan, anders zou ik hem waarschijnlijk ook nooit gehaald hebben. Je moet geen specifieke moeilijkheidsgraad spelen (dat zijn update-trophies) en je unlocked nagenoeg alles door gewoon de game uit te spelen en alle zijmissies te doen. Hou er misschien wel een klein beetje rekening mee dat door die sandbox de game je soms langer zal bezighouden dan je eerst dacht, ik heb er waarschijnlijk meer dan 100 uur op zitten spelen, en enkel de laatste uren mijn focus gelegd op de Platinum omdat ik zag dat die heel dichtbij was. Kortom, eigenlijk kwam de Platinum heel natuurlijk over, zonder echt serieuze moeite te doen om die te behalen (naar mijn opinie de beste soort trophies, die je gewoon laten spelen).
Mr.Wolf wrote:
Ik heb hem vorig jaar ook gehaald en vond dat een redelijk simpele trophy! Maar uiteindelijk wel redelijk lang aangezeten (denk zo'n 3 maanden), want ik had ook nog examens en vakantiewerk toen. Bugs heb ik zelf nooit in het begin amper tegengekomen! Maar uiteindelijk was het over het algemeen wel een heel toffe game, en ik zou sowieso een vervolg zeker kopen!
Ook congratz. Enneuh, heb je toevallig een mailtje ooit ontvangen van Playstation met een thema voor Days Gone omdat je de Platinum behaalde? Ik heb een mailtje ontvangen met de melding dat ik dat zou krijgen maar nu ik de Platinum heb zie ik het mailtje niet verschijnen.
De media was inderdaad niet zo mals en ik heb niet echt bugs tegen gekomen, behalve zo een handvol grappige foutjes. Maar nu? Na alle updates? Ik kan toch niks bespeuren.
Mr.Wolf wrote:
Er zat er denk ik maar eentje bij die lastig was! Was zo dat je 5 seconden lang nitro moest gebruiken en ondertussen moest driften. Maar daar zijn wel enkele plaatsen waar je die behoorlijk snel kunt behalen
Ah maar je hebt toch in een rondje gedraait? Daarvoor heb je maar een paar meter nodig
paveman wrote:@Captain: daar kan ik zeker inkomen! Er is bij ons een bepaalde mate van hiërarchie, maar zo zullen de meeste mensen het in de praktijk (voor 99% van de tijd) niet ervaren. Ik ben het helemaal met je eens dat mensen die een pikorde opbouwen en/of in stand houden juist vaak de mensen zijn die hier belang bij hebben en dus gebruik (oftewel misbruik) van willen maken....
Bedenk je dat dit soort zaken puur gevoed zijn door angst: angst om overbodig te worden, angst om positie kwijt te raken, angst dat een ander wellicht ergens beter in is dan die persoon, angst dat ondergeschikten misbruik zullen maken van vertrouwen etc. Helaas zijn er best veel bedrijven die angst als fundament voor hun bedrijfsvoering hebben...
Ik ben er heilig van overtuigd dat de overgrote meerderheid te vertrouwen is én dat die het beste presteren als je ze vertrouwen geeft. De rotte appels komen vervolgens ook vanzelf wel bovendrijven.
Hmmm maar ik ben degene met de angst om positie te verliezen want ik zit in mijn proeftijd en sta "onderaan de pikorde"
+++ 2 Blu Rays gekocht voor 13 euro elk, maar je kreeg 15 euro kortingen bij aankoop van 2, duuussss ik heb eigenlijk 1 Blu Ray met 2 euro korting gekocht en 1tje volledig gratis gekregen
--- Niet altijd makkelijk om fan te zijn van anime of manga als de meerderheid van goede en nuttige merch enkel in Japan te vinden is...