Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9421+++ Gratis railpass van de overheid aangevraagd, vanaf oktober mag ik dan eens per maand gratis uit mijn kot komen
Het is nog zaterdagNTGSruler wrote:++++ Completely in to CoD again
---- Gans weekend bezoek en weinig tijd om te gamen. Weekend is weer voorbij en ik weet het niet eens..
Bedankt voor de tip van 11.be. Ik denk niet dat mijn vriendin daar al op keek. Ze heeft wel een voltijdse opdracht als leerkracht in het buitengewoon onderwijs (autisme) voor een 2de jaar op rij. Maar de werkdruk ligt daar zo hoog. Ze is bijna nooit voor 18.30 uur thuis, heeft geen woensdag namiddagen en zit hele weekenden te werken.W.O.L.F. wrote:+++ Heel fijne verjaardag gehad
--- Werkeloosheid begint te wegen, ook al ben ik officieel nog maar 15 dagen werkeloos. Als leerkracht (wat ik officieel was in mijn vorige job omdat het ambt van ondersteuner niet bestaat en je dus op een onderambt werkt, in mijn geval leerkracht) moet en kan je geen werk zoeken in de zomervakantie... Maar de feiten zijn dat ik al 2,5 maand thuis zit en de isolatie door Corona niet helpt
+ Blijven solliciteren en langzaam aan minder kritisch worden, momenteel vind ik 1 of 2 jobs per week. Als iemand nog (Belgische) sites weet waar veel jobs in de sociale sectoren te vinden zijn, altijd welkom, momenteel zoek ik via VDAB, 11.be (aanrader trouwens), jobat (geen aanrader) en indeed (ook niet voor mijn sector) en uiteraard specifieke sites van hogescholen.
toevallig ergens in een ondergrondse bunker gezeten de afgelopen dagen....met0t0 wrote:+++ Verjaardag van W.O.L.F. rustig in de tuin kunnen vieren met lekkere sushi
+++ Mooi en niet te warm weer
--- Heel slecht geslapen afgelopen nachten... Hopelijk vanavond wat beter om fris aan de werkweek te kunnen beginnen