Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9691++++ Home workout en toertje lopen ook alweer gedaan. Kunnen ze mij al niet meer afpakken vandaag
Bij ons was dat altijd al zo omdat het dan in de winkel bij mijn ouders superdruk is. Ze zijn dan ook 3 weken doorlopend open. Maar normaal doen we dat dan eind januari als ze met verlof zijn. Nu hebben we ook al gezegd dat dat hem waarschijnlijk ook niet gaat worden.NTGSruler wrote:Oh Sora, zwijg mij ervan! Ongelooflijk hoe dom sommige mensen zijn. Ik ben blij dat ik eens een jaartje kan skippen om overal naartoe te moeten.
Kerstmis en Nieuwjaar wordt hier alvast gewoon met ons drietjes gevierd. De vrouw, mezelf en de stiefdochter. Mijn ouders en de vrouw haar ouders zijn alvast verwittigd dat wij NIET komen. Basta.
Ja, en dan mag je dus als bloemenwinkel/tuincentrum geen kerstgerief (ballen, lichtjes, kunstbomen, ... Echte bomen mag wel) verkopen tenzij via afhaal buiten want anders is dat oneerlijke concurrentie met de winkels die dicht moeten zijn en enkel afhaal zijn...NTGSruler wrote:De regeringen bakken er ook niets van.
Laatste update: de prostituees in Brussel zijn vanaf vandaag terug te bezoeken...
Bijkomend: de regering wil de Black Friday deals uitstellen om oneerlijke concurrentie tss online webshops en fysieke winkels te beperken.
Zeiden ze niet in het begin van de 2e lockdown om zoveel mogelijk lokaal te kopen?? Met afhaalmogelijkheden?
Echt goed bezig. Buitenlandse bedrijven zullen wel profiteren.
- - - Ik zie het hier allemaal IRL voor mijn neus gebeuren . . .NTGSruler wrote:++/-- Bingewatching PS5 video's op YouTube. Ik moet ermee stoppen want het wachten op ééntje wordt zo nog moeilijker! Maar tis zo verslavend! Fantastisch om unboxings in 4k te zien, uitleg over de UI, games in actie zien...