@Sanity: Dus ik ben bezig met de 200 matchen met 1 speler in FUT. Divisie 4 ga ik wss nooit geraken
Even volhouden met Volta. FIFA 20 is mooie platinum.
Die heb ik onlangs gehaald van div4. Bij fifa21 had ik geluk bij de 5 matches om je te plaatsen. Zat direct in div 4NTGSruler wrote:Mja daar heb ik dus geen zin in...
@Sanity: Dus ik ben bezig met de 200 matchen met 1 speler in FUT. Divisie 4 ga ik wss nooit gerakenEn moet mij nog plaatsen voor de Champions.
Even volhouden met Volta. FIFA 20 is mooie platinum.
Roy zijn haren gaan al rechtop staan van dit verhaal...dividedx11 wrote:--- God of War Collection op Vita gestart, maar de trophies poppen niet. Al een uur gespeeld en dus al enkele trophies gemist. Online even gekeken en is een gekend probleem, enige oplossing is opnieuw beginnen. Dat is dus een game waar ik wellicht niet meer naar zal omkijken![]()
-/++ Vandaag op controle naar het ziekenhuis, hopelijk goede resultaten
?? Ik hoop dat ze nog niet te snel beginnen met terug lessen aan te bieden op de campus...
-/++ Heel veel zin om een drone te kopen, maar waarom kost alles zo veel geld
Of boterhammen soppen in koffie en binnenslurpenSora_Lizard wrote:@ Ruler, pap eten en geprakt fruit! Sterkte
Daar kan een mens natuurlijk ook strategisch mee worden...Sora_Lizard wrote:+ / - Laten we Kerst vooral lekker met zo groot mogelijke groepen vieren dit jaar dan hoeven we dat volgend jaar tenminste niet meer te doen!
Ik bedoelde iets binnen krijgen van etenSora_Lizard wrote:Huh???????????????????
--- Woensdag naar de tandarts geweest en hetzelfde nieuws gekregen: minstens één wijsheidstand moet eruitNTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken