NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 20:23
Weet je, er is voor elk wat wils kwestie Tier tegenwoordig. Maar handig vind ik het persoonlijk niet.
Wat je zegt vind ik een goed idee. Een maand Premium nemen bijvoorbeeld en dan eens ten einde val je gewoon terug op je lagere tier.
Bij mij is het vooral dat ik die classics via Premium wel zou willen proberen maar dat ik uit die tussen tier eigenlijk al heel veel heb.
NTGSruler wrote:
Iemand die het in de gaten houdt als je wel degelijk je punten krijgt bij Playstation Stars? Ik heb 1100 Punten gekregen voor MWIII, maar nu wel nog geen punten voor aankoop van mijn Lego games en PS+ vernieuwing (krijg je hier punten voor?). Beetje in de gaten houden. En na 24 maanden ben je je punten kwijt. Dus even opletten dat je er iets mee doet, al was het maar een PSN tegoed van 5 euro. Ik zou al voor 10 euro tegoed kunnen inwisselen met mijn punten en ik heb nu natuurlijk ook nog een voucher bij GM van 7.5 euro...
Ik dacht dat die 2 jaar enkel ging over je rank en niet over die punten. Of dat het niet is zoals bij ubisoft dat ze na 2 jaar vervallen maar na 2 jaar niks van punten doen. Maar vaak heb je challenges voor het opstarten van eender welke PS4/PS5 game (als je de app hebt, anders niet van challenges maar wel van aankopen) Maar zou het opnieuw moeten opzoeken.
Je kan die punten gewoon inruilen voor tegoed, of het moet zijn dat je echt iets van interessante game ermee kan kopen toevallig. Maar let dan wel ff op dat het niet beter is om punten tegen tegoed in te ruilen en dan pas te kopen.
Het is ook niet dat je meer tegoed krijgt als je meer punten tegelijk gaat inruilen ofzo.
Wat de 7,5 bon GM betreft... als ik hem niet kan gebruiken voor hij verloopt, dan koop ik er gewoon 10 euro PSN tegoed mee op hun site, die bon kan daar ook voor gebruikt geworden en komt dan gewoon in de mail.